Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 747
Hei, vet det er en del forum ang cbd allerede .
Men noen er gamle, noen er med utlanske butikker. Men jeg lurer på om der er noen med erfaring fra norske sider, med lager i Norge per dags dato, som selger e-juice og evt shortfill(rent konsentrat til å fylle i egen juice), jeg vet om plantedamp.no, formula swiss og just-cbd, kan snakke god for plantedamp.no, god kundeservice og rask levering med sending fra Bergen.
Men ønsker gjerne noe større flasker en 10ml som de selger, helst shortfill, da jeg kan fylle cbd i egen hjemmelaget vg/pg juice, fant en på https://orangecounty-cbd.com/collect...-vape-additive
Står de sender til Norge, men ved fraktalternativ får en beskjed at de ikke kan sende til adressen i Norge likevell.
Takker for svar på forhånd
Sist endret av deagleboy2006; 22. juli 2023 kl. 16:37.
Hva er det du spør om, sånn helt nøyaktig? Alt jeg ser er reklame for plantedamp.

Jeg anbefaler ingen av disse produktene hvis du er ute etter å få mest mulig for pengene dine. For ett par tusen kroner kan du lage deg ett supply som varer i veldig mange år.
Disse butikkene operer med så høy fortjeneste på disse varene at det er en skam, men du kan heldigvis komme deg unna dette ved å kutte ut mellommannen.
Er selvsagt mange som er fornøyd med å betale blodpris for disse produktene, men for spesielt interesserte lønner det seg å lage alt fra scratch, da slipper man å forholde seg til dumme uttrykk som «shortfill» og lignende.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hva er det du spør om, sånn helt nøyaktig? Alt jeg ser er reklame for plantedamp.

Jeg anbefaler ingen av disse produktene hvis du er ute etter å få mest mulig for pengene dine. For ett par tusen kroner kan du lage deg ett supply som varer i veldig mange år.
Disse butikkene operer med så høy fortjeneste på disse varene at det er en skam, men du kan heldigvis komme deg unna dette ved å kutte ut mellommannen.
Er selvsagt mange som er fornøyd med å betale blodpris for disse produktene, men for spesielt interesserte lønner det seg å lage alt fra scratch, da slipper man å forholde seg til dumme uttrykk som «shortfill» og lignende.
Vis hele sitatet...
Det jeg lurer på er om noen vet om norske sider som selger ren konsentrat av cbd til fylling i egen vg/pg juice, da kan man velge egen styrke samtidig velge egne smaker, isteden for de fastsatte smakene som kommer i 10ml.
Sitat av deagleboy2006 Vis innlegg
Det jeg lurer på er om noen vet om norske sider som selger ren konsentrat av cbd til fylling i egen vg/pg juice, da kan man velge egen styrke samtidig velge egne smaker, isteden for de fastsatte smakene som kommer i 10ml.
Vis hele sitatet...
Plantedamp gjorde det før tror jeg. Eller så har de e-juice med 1000 og 2000mg CBD du må blande i VG eller PG(hakke peiling på sånt).

De solgte vel også ren isolat en periode også, men tror neppe du finner noen andre. Tollen har begynt å anmelde og stoppe CBD produkter forresten.. Har nettopp blitt anmeldt for import, samme har både plantedamp og medvape. Sjekk redditen til plantedamp.

Men som DrDeath sier: billigst å importere, men det hadde jeg ikke tatt sjansen på nå før det blir noe klarhet i reglene.