Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 301
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Måtte begynne på anti dep før jeg ble innlagt for 2,5mnd siden. Jeg var ikke deprimert før jeg ble satt på anti dep dennne gang,bare ekstrem helsesangst. jeg har tidligere hatt diagson mild depresjon og sterk angst. Har ogs ptsd men nok om d. Etter anti dep begynte og virke etter 4-5uker følte jeg meg bedre men plutselig ble jeg så nummen og mistet meg selv helt, følte absolutt ingenting. Ville komme meg av dette og som jeg gjorde cold tuckey med forskjellige benzo på min egenhånd for legene var borte på kurs. Og det er jeg jævlig stolt over meg selv over etter års bruk 1,5år. Sklei litt ut igjen her nå, trapped selv fra 60remeron helt ned til 30 men men det ble så jævlig i hodet, værre for meg enn på benzo og det var ubeskrivlig skaln komme meg ned til 15mg anti dep nå og gå på de i 2 uker så er jeg forhåpentligkvitt, men det føles ut som d rett og slett e reint strøm som bare koker i hodet som en sein90tallstidligtv så bare står å skurrer sånn føles det uten d. Får heldigvis begynne på cbd olje når jeg er ferdig av anti dep nå. Pr idag har jeg gått 1,5mnd uten og ta noen beroliggende og det føles endelignbra igjen, håper virkelig cbdoljen blir godkjent for den kan hjelpe meg av alle disse medisinene jeg har gått på og hjelpe meg til og få ett mindre stressere og roligere liv. Synd det er så tabubelagt når det kan hjelpe så sinnsykt mange mennesker, hilsen ung mann som har vært litt for mye igjennom en vanlig 21-åring skulle ha opplevd