Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 32783
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
meaculpaUIO det tenkte jeg ikke før no men det stemmer der er ikke så jævlig cotton mouth lenger,alle sortene jeg her er nesten flytende og sort
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mikke Mus = Syntetisk hasj.

Legger ved prøveresultat. Dette er da en syntetisk cannabinoid reagens som jeg bestemte meg for å sjekke med da zimmermann A+B og cannabis a+b viste ugler i mosen.

Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mikke Mus = Syntetisk hasj.

Legger ved prøveresultat. Dette er da en syntetisk cannabinoid reagens som jeg bestemte meg for å sjekke med da zimmermann A+B og cannabis a+b viste ugler i mosen.

Vis hele sitatet...
Da vil jeg gi en stor finger til alle i tråden jeg hadde maks en måned tilbake, som sa at jeg endelig hadde fått skikkelige varer og sånn piss etter at jeg ikke fikk angst av å røyke på Mikke Mus hasjen, får forøvrig ikke det av de mørke typene heller.

Det forklarer også hvorfor jeg ble brutalt fucked up helt tilfeldig av en joint, når jeg hadde røyka mange før det som bare gjorde «det vanlige».

Regnet ikke med syntetiske cannabinoider, jeg tenkte mer på ting som HHC, men der ser man, det er altså med god grunn at hasjprisene har falt.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da vil jeg gi en stor finger til alle i tråden jeg hadde maks en måned tilbake, som sa at jeg endelig hadde fått skikkelige varer og sånn piss etter at jeg ikke fikk angst av å røyke på Mikke Mus hasjen, får forøvrig ikke det av de mørke typene heller.

Det forklarer også hvorfor jeg ble brutalt fucked up helt tilfeldig av en joint, når jeg hadde røyka mange før det som bare gjorde «det vanlige».

Regnet ikke med syntetiske cannabinoider, jeg tenkte mer på ting som HHC, men der ser man, det er altså med god grunn at hasjprisene har falt.
Vis hele sitatet...
Nå har den endret litt farge mot en brunligere farge nederst, på bilde tatt. Men det som er mot midten av ampullen er den fargen reagenten reagerte med innenfor 5-10 sekunder. Klar gulfarge. Så nei det er nok ikke lenger så rart.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har den endret litt farge mot en brunligere farge nederst, på bilde tatt. Men det som er mot midten av ampullen er den fargen reagenten reagerte med innenfor 5-10 sekunder. Klar gulfarge. Så nei det er nok ikke lenger så rart.
Vis hele sitatet...
Hvor sirkulerer denne mikke mus og hvordan ser den ut?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trenger bilde av stempel og closeup av en grammer du "brekker" opp
Anonym bruker
"Stum Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen fortelle hva testen viser? Er fargesvak..
THC-P/HHC-O osv er så troverdig nå at jeg tviler ikke et sekund.. Men er jo ikke så fryktelig billig
Er mikkemus samme greiene som static/Simpsons ?

Mørk, seig, rar gugge ?
Sitat av Hasjanalyse Vis innlegg
Er mikkemus samme greiene som static/Simpsons ?

Mørk, seig, rar gugge ?
Vis hele sitatet...
Statik er ikke rør gugge, den er fantastisk. Mikke er garantert dårlig hasj, terpener og et par CBD derivater destillat blandet i seg.
Hadde en type mikke mus som var veldig god, men det er rundt ett år siden så aner ikke om det er samme som går rundt nå.

Synes folk bør gi seg med å selge fake/syntetisk shit, det ødelegger markedet.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Statik er ikke rør gugge, den er fantastisk. Mikke er garantert dårlig hasj, terpener og et par CBD derivater destillat blandet i seg.
Vis hele sitatet...
Statik er ikke fantastisk, etter 25år med røyking så er det første gang jeg opplever at shit'n gasser. Kommer jo pakka i 0.5kg pakker, men de eser og når man stikker hull så hører svoosj, overtrykket kommer ut

Smaker ikke godt, virker ikke spess godt, men mange gjøkhuer som mener det er goody. Statik er hovedgrunnen til at jeg oppretta denne brukeren og vil bidra med og få undersøkt hva som faktisk røykes
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mikke Mus = Syntetisk hasj.

Legger ved prøveresultat. Dette er da en syntetisk cannabinoid reagens som jeg bestemte meg for å sjekke med da zimmermann A+B og cannabis a+b viste ugler i mosen.

Vis hele sitatet...
Hvis dette er legit må det her ut i media med en gang! Dette er jo en helsekrise, syntetisk er bevist til å være mye skadeligere for psyken og til og med fysisk.

Her må det samles mer bevis og få det rett til både politiet og media! Ungdommen kan bli skadet for livet av det greine her.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis dette er legit må det her ut i media med en gang! Dette er jo en helsekrise, syntetisk er bevist til å være mye skadeligere for psyken og til og med fysisk.

Her må det samles mer bevis og få det rett til både politiet og media! Ungdommen kan bli skadet for livet av det greine her.
Vis hele sitatet...
Politiet følger allerede med i tråden, etter at jeg tok kontakt med de ang analyse
Anything with Haze in the name is probably adulterated. Please be careful where you get your weed from, and if you’re in doubt, the test kits are available here for 3 bucks a test. https://www.pharmadrugtest.com/ident...ification.html

https://www.reddit.com/r/berlin/comm..._haze_weed_is/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mikke Mus = Syntetisk hasj.

Legger ved prøveresultat. Dette er da en syntetisk cannabinoid reagens som jeg bestemte meg for å sjekke med da zimmermann A+B og cannabis a+b viste ugler i mosen.

Vis hele sitatet...
Kan du legge ved et bilde av hasjen?
Sitat av Tom10000my Vis innlegg
Anything with Haze in the name is probably adulterated. Please be careful where you get your weed from, and if you’re in doubt, the test kits are available here for 3 bucks a test. https://www.pharmadrugtest.com/ident...ification.html

https://www.reddit.com/r/berlin/comm..._haze_weed_is/
Vis hele sitatet...
Alle strains kan være sprayet med spice, ikke bare Haze strains så det blir litt feil å si at det meste av det er tuklet med bare fordi det er Haze.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legger ved et bilde av hasjen. Begynner å bli litt tørr, men det er fordi den er et par mnd. Hasjen var kjempemyk og oser av cannabis lukt. Effekten er nokså god, men kortvarig. Jeg har ikke lenger bilde av platelogo. Men mener å huske at det var en nokså hvit og svart mikke logo med røde bukser?

Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen fortelle hva testen viser? Er fargesvak..
Vis hele sitatet...
Fargen som tydelig viste først var en relativt knæsj gul farge. Etter en stund begynte det nederste å minne mer om en brunlig farge. Men innenfor et minutt, var fargen kun gul.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis dette er legit må det her ut i media med en gang! Dette er jo en helsekrise, syntetisk er bevist til å være mye skadeligere for psyken og til og med fysisk.

Her må det samles mer bevis og få det rett til både politiet og media! Ungdommen kan bli skadet for livet av det greine her.
Vis hele sitatet...
Jeg oppfordrer alle andre med hasj å teste den, uavhengig av hasjen og legge ut resultat her. Hvis noen andre har et test kit og mikke mus gjerne bekreft hva jeg har lagt ut her. Er flere ledd oppover her som har blitt lurt, ikke bare oss vanlige småkærer. Dette er noe vi desidert ikke ønsker å se i Norge.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slår syntetisk ut på prøver?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg oppfordrer alle andre med hasj å teste den, uavhengig av hasjen og legge ut resultat her. Hvis noen andre har et test kit og mikke mus gjerne bekreft hva jeg har lagt ut her. Er flere ledd oppover her som har blitt lurt, ikke bare oss vanlige småkærer. Dette er noe vi desidert ikke ønsker å se i Norge.
Vis hele sitatet...
Tips til sted å kjøpe tester? Har en type som ligner veldig på bildet her lengre oppe. Lys type som er myk og lukter bra men litt skeptisk på effekten. Poster gjerne resultat når jeg får skaffa testene
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler det fulle settet med alle reagensene. Så brukte jeg en reagens fra EzTestkit for syntetiske cannabinoider og.
Her er en av mailene jeg sendte til kripos



Her er siste mailen jeg fikk av rusanalyse. Jeg har oppfordra de til og starte en anonym spleis, så vi kan få undersøkt "hasjen" vår her i landet


Siste mail til folka på kripos. Jeg SKAL finne ut av dette

Sist endret av Hasjanalyse; 11. oktober 2023 kl. 10:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig godt å se at dette blir snakket høy om og at flere er på banen. Har hatt mistanke om dette i lang tid, men folk blir helt blenda av god lukt og gode priser..
Prisene er jo lavere nå, enn de var for 15år siden.
Noen som har noe info om en lys porøs type som går under navnet Honey, og en som heter Critical Haze Venus?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av CrashTestDummie Vis innlegg
Noen som har noe info om en lys porøs type som går under navnet Honey, og en som heter Critical Haze Venus?
Vis hele sitatet...

Critical haze Venus er søppel, styr unna
Takker og bukker Glad Ulv. Der sparte eg meg en tur

Men ikke noe kjennskap til den Honey?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mikke Mus = Syntetisk hasj.

Legger ved prøveresultat. Dette er da en syntetisk cannabinoid reagens som jeg bestemte meg for å sjekke med da zimmermann A+B og cannabis a+b viste ugler i mosen.

Vis hele sitatet...

Nå skal det sies at sånne tester ikke er noe til å stole på. Iallefall ikke med et organsik materiale. Alt kan gi feil farge, alt kan gi falske positiver.

Melis slår ut på meth også videre.

At du har røyka i 25år er vell fort heller grunnen til at den er litt "dårligere".

Sier ikke at aldri kommer til å komme for markedene i europa begynner å få endel sprayet weed.

Men sånne reagens prøver ville jeg aldri brukt før jeg putta i meg noe. Snuten i usa får ikke bruke de lengre fordi de gir oftere feil svar en ikke.
Nå finnes det CBD buds med 10% THC-P eller HHC-O.Kidsa på reddi sier de blir helt blæsta et trekk på vapen deres. Jeg vil tippe vi kan se mye dårlig THCP/HHC-O hasj og weed. Ikke lett å kjenne at du har blitt lurt med mindre du har testet det tidligere, hadde nok bare tenkt denne ga meg en kjip feeling.

Shit, nesten så det frister å deale igjen hvis folk har så lave krav. Neida, skal svindle folk men jeg tipper mye av weed som er litt "rar" fremover kan være noe slikt
Sist endret av skrpappa; 12. oktober 2023 kl. 15:04.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Har bestilt EC analyse. Sender nødvendig prøvemengde på mandag. Kommer tilbake når analysen er gjennomført og prøvesvar mottatt.
Så bra. Da finner du ut hva som er i den uten en hel haug med synsing. Og "bønna var bedre for 20år siden"
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen en oppdatert mail til EC?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
plutselig ble det tørke her, og jeg fikk den hardeste bønna jeg har hatt på flere år. Vond å røyke var den og, men ble godt stein.

Morsomt at det skjer samtidig som det begynner å bli anerkjent blant flere at hasjen nå for tiden ikke er helt som den skal være.
Ble oppringt av noen kontakter. God. Myk. Beste. Hele den standardregla som vanlig. Fått mikke mus fra de tidligere. Ga melding om at det er ikke aktuelt å kjøpe et eneste fnugg av hva de har å tilby i disse dager, eller fremover.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Straff de som selger søppel

Mvh
Den eneste makta vi har som forbrukere, er å boykotte dealere som selger merkelig hasj. Hvis de brenner inne med det, så er det dårlig butikk, da går det uttover alle ledd og til slutt, hvis mange nok er med på det, så kommer godsakene tilbake. Jeg er spent på den EC analysa
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går aldri å boykotte,alltid noen som er for sugen å kjøper allikevell,ALLTIDfått med meg noen flere gonger men alltid sprekker noen selv om de vet hasjn er dritt,folk kjøper til og me synth om dæm blir rusa
Noen som har testet banana og?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av skrpappa Vis innlegg
THC-P/HHC-O osv er så troverdig nå at jeg tviler ikke et sekund.. Men er jo ikke så fryktelig billig
Vis hele sitatet...
Thcp er en Phytocannabinoid, du får i deg thcp uansett.

Med mindre du bruker isolat da, men det er kjedelig rus :P
Anonym bruker
"Overrasket Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neon som har vært borti noe av disse platene; Lemon Haze, Captain Kush og Nug-Life?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Legger ved et bilde av hasjen. Begynner å bli litt tørr, men det er fordi den er et par mnd. Hasjen var kjempemyk og oser av cannabis lukt. Effekten er nokså god, men kortvarig. Jeg har ikke lenger bilde av platelogo. Men mener å huske at det var en nokså hvit og svart mikke logo med røde bukser?

Vis hele sitatet...
prøver å sende bilde av et stempel, men jeg aner ikke hvordan jeg liksom skal laste opp et bilde på denne nettsida. den viser meg bare en plass å paste URL

nvm jeg fant ut https://imma.gr/123833x3f0ae
er det dette stemplet?

https://imma.gr/123835xc82bf fikk samme resultat på 3 cannabis A + B tester.
Aner ikke hva jeg ser etter, men den viser like mye blått som man ser i bildet før den blåfargen forsvinner.
Sist endret av Biltemaluftspra; 13. oktober 2023 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Det stemmer nok godt det, er dette stempelet. Som du ser så er blåfargen helt vanvittig svak. Jeg fikk ingen blåfarge at all, men fikk en sterk gulfarge på syntetisk cannabinoid test.
som jeg har skjønt det etter dager med lesing så er så og si nesten alt man kjøper ute fake...
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter

Sitter å paffer på 100% thc-o, som jeg har bestilt selv fra seriøst firma og med labtest.


Spørsmålet mitt er, er det jeg som er dum eller er det dere som er dumme fordi dere røyker på greier dere ikke vet sikkert hva er?
Sist endret av Nøddy; 13. oktober 2023 kl. 23:10.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vet hva det er. Vi gjør ikke. Er vel helt åpenbart hvem som er den smarte her?

Eneste jeg kan pirke på er hvorvidt 'labtesten' er gjennomført på noe du kan garantere at er det samme produktet du sitter å røyker på.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Det stemmer nok godt det, er dette stempelet. Som du ser så er blåfargen helt vanvittig svak. Jeg fikk ingen blåfarge at all, men fikk en sterk gulfarge på syntetisk cannabinoid test.
Vis hele sitatet...
Er nok som regel blitt iblandet litt ekte hasj for å unngå stryk på slike prøver, men det kan jo til og med være at folkene som har lagd Mikke mus hasjen trodde de også hadde ekte hasj når dem skulle spe ut møkka si.
Dette er noe folk har blitt «mobbet» for å påstå før, men som med mange andre konspirasjonsteorier viser det seg ofte at de stemmer.


Hvis mine antagelser stemmer, så kan det koste fra hundrelapper til maks en tusenlapp å produsere varer som dette(jeg nevnte mer detaljert rundt dette i en hasj-tråd i løpet slutten på forrige måned).
Er man superkynisk så benytter man syntetiske cannabinoider, da kan man produsere en kilo hasj for omtrent bare noen hundrelapper med ingredienser kjøpt i bulk.
Fyllmassen = nøytralt plantemateriale
Virkestoffet = hvilket som helst populært super-potent cannabinoid fra Kina.
Duft = diverse terps
Så til slutt noe som oppfører seg som oljen i vanlig hasj, og ikke gir vond smak. Rett og slett noe litt sticky som harpiks eller andre planteoljer.
Eventuelt tillegg er jo å spe inn litt ekte hasj slik at det viser på prøver, selv om det bare er noen gram ekte hasj per plate så er dette antageligvis det som koster produsenten mest.


En annen utgave som ikke er like kynisk, men allikevel langt i fra greit er om de lager det på denne måten:
Virkestoff =Konsentrat av alt-cannabinoider
Fyllmateriale = nøytralt plantemateriale
Duft = diverse terps
(Alternativt noen prosent ekte hasj)

Det man sitter igjen med i det eksempelet er nok den typen man ser mest av, rett og slett hasj som tikker alle boksene, men samtidig ikke. Det vil se ut som hasj, lukte som hasj og funke som hasj for folk flest, men i min mening er det svindel.

Prisene på ingrediensene i siste eksempel er heller ikke dyrt, tror jeg regnet på det til å bli maks noen tusen kroner for en kilo med det som er vanlig standard nå, basert på priser fra nettsider i EU-land der det er lovlig.


Noen kutter sikkert bare hasjen feks 50% med falsk vare også, og dermed dobler mengden tilgjengelig. Sånn kan gjøre mengden som må smugles mye mindre. Slike hasjer som bare er blandet litt ut vil nok være utrolig vanskelig å avsløre uten GC/MS analyse.


Igjen, dette er en konspirasjonsteori selv om jeg er 99.9% sikker på at det forekommer, jeg aner bare ikke i hvilken skala, selv om jeg tror at det gjøres i stor stil.
Hvorfor ikke liksom? Du blir jo sett rart på om du sier at du tror bønna er falsk, så jeg forstår at de like greit bare selger falske varer, når folk allikevel skryter det opp i skyene.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er nok som regel blitt iblandet litt ekte hasj for å unngå stryk på slike prøver, men det kan jo til og med være at folkene som har lagd Mikke mus hasjen trodde de også hadde ekte hasj når dem skulle spe ut møkka si.
Dette er noe folk har blitt «mobbet» for å påstå før, men som med mange andre konspirasjonsteorier viser det seg ofte at de stemmer.


Hvis mine antagelser stemmer, så kan det koste fra hundrelapper til maks en tusenlapp å produsere varer som dette(jeg nevnte mer detaljert rundt dette i en hasj-tråd i løpet slutten på forrige måned).
Er man superkynisk så benytter man syntetiske cannabinoider, da kan man produsere en kilo hasj for omtrent bare noen hundrelapper med ingredienser kjøpt i bulk.
Fyllmassen = nøytralt plantemateriale
Virkestoffet = hvilket som helst populært super-potent cannabinoid fra Kina.
Duft = diverse terps
Så til slutt noe som oppfører seg som oljen i vanlig hasj, og ikke gir vond smak. Rett og slett noe litt sticky som harpiks eller andre planteoljer.
Eventuelt tillegg er jo å spe inn litt ekte hasj slik at det viser på prøver, selv om det bare er noen gram ekte hasj per plate så er dette antageligvis det som koster produsenten mest.


En annen utgave som ikke er like kynisk, men allikevel langt i fra greit er om de lager det på denne måten:
Virkestoff =Konsentrat av alt-cannabinoider
Fyllmateriale = nøytralt plantemateriale
Duft = diverse terps
(Alternativt noen prosent ekte hasj)

Det man sitter igjen med i det eksempelet er nok den typen man ser mest av, rett og slett hasj som tikker alle boksene, men samtidig ikke. Det vil se ut som hasj, lukte som hasj og funke som hasj for folk flest, men i min mening er det svindel.

Prisene på ingrediensene i siste eksempel er heller ikke dyrt, tror jeg regnet på det til å bli maks noen tusen kroner for en kilo med det som er vanlig standard nå, basert på priser fra nettsider i EU-land der det er lovlig.


Noen kutter sikkert bare hasjen feks 50% med falsk vare også, og dermed dobler mengden tilgjengelig. Sånn kan gjøre mengden som må smugles mye mindre. Slike hasjer som bare er blandet litt ut vil nok være utrolig vanskelig å avsløre uten GC/MS analyse.


Igjen, dette er en konspirasjonsteori selv om jeg er 99.9% sikker på at det forekommer, jeg aner bare ikke i hvilken skala, selv om jeg tror at det gjøres i stor stil.
Hvorfor ikke liksom? Du blir jo sett rart på om du sier at du tror bønna er falsk, så jeg forstår at de like greit bare selger falske varer, når folk allikevel skryter det opp i skyene.
Vis hele sitatet...
Altså. Ingenting av dette er noe som overrasker meg at er mulig. Jeg vaper små mengder hasj daglig, uten tobakk. Jeg har de siste mnd begynt å ha skikkelig slimhoste/gørr i halsen. Det har jeg tidligere for et par år siden kun fått om jeg har 'kjederrøkt' tobakk i en del dager. Nå får jeg det av å røyke 0,2-0.3 med 'Mickey Mouse' daglig med vape. Og jeg har vapet MYE før og aldri fått noen for for dritthoste. Jeg er kanskje delvis kynisk. Men her er det noe som virkelig ikke stemmer.