Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 6261
Soundgarden har noen kurante slike kabler. Fra 200 kr. og oppover. Dyrere desto lengre ledning du har behov for.

Selv så brukte jeg en billig en fra Clas Olshon til 69 kr. fram til jeg fikk meg en skikkelig DAC.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Bor på karmøy, men reise på jobb i morgen tideligt så er ikke tebake før om 4 ukers tid, så skal se nærmere på alternativer da. Tusen takk for alle tips og råd, ht har vært helt sykt bra og jeg gleder meg til jeg kommer hjem for å spille enda mer !
Har et par JBL Eon 500 Vist du ikke har fått skaffet deg noe?
Sitat av cracklab Vis innlegg
Har et par JBL Eon 500 Vist du ikke har fått skaffet deg noe?
Vis hele sitatet...
Sitat av CookieY Vis innlegg
ht har vært helt sykt bra og jeg gleder meg til jeg kommer hjem for å spille enda mer !
Vis hele sitatet...
Bra at du koser deg, CookieY. HiFi er en moro hobby blir du bitt av basillen.
Sitat av cracklab Vis innlegg
Har et par JBL Eon 500 Vist du ikke har fått skaffet deg noe?
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å gå en side tilbake så ser du at han har det :P
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Ja nei sitter og klør i fingrene for å komme hjem og få spillt mer, ska forhåpentligvis ut å finne en god platesjappe i Aberdeen iløpet av dagene så jeg får handla meg noe snacks, eneste som er dumt er at jeg ikke har platespiller inngang på forsterkeren.. Noen som har noe tips her til noe rimligt som ikke trenge å være verdens beste, men som bare fungerer?
Du har vel en analog inngang? Cd f.eks?
Da trenger du isåfall en RIAA forsterker, rundt 1000 kr, så har du en som er mer enn bra nok. Jeg har en fra pro-ject, funker fjell.
http://www.hifiklubben.no/Products/n...sterker-28743/ om NADen din har mulighet for plug-in moduler. Da slipper du en ekstra "boks". Montering er inkludert i prisen til hifiklubben samt at den tar både MM og MC pick-ups.

Edit: Ser nå at din ikke har mulighet for det. Både HFK og Soundgarden har flere i prisklassen rundt 800-1200, bare å stikke innom de og plukk deg ut en. Sjekk først om pick-upen din er MM eller MC.
Sist endret av Hobby; 17. februar 2014 kl. 09:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Denne får svært mye skryt på Hifisentralen, spesielt til å bare koste 1495,-. Skal være verd å investere i den tilpassede strømforsyningen V-PSU også.

http://www.oslohificenter.no/components/com_virtuemart/shop_image/product/V90_LPS_524599078691d.png

Hifisentralen: En god riia behøver ikke og koste skjorta.
Musical Fidelity "billig" riia'en i new shape.
Sist endret av epifant; 17. februar 2014 kl. 10:34.