Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 653
Hei!
Jeg er på utkikk etter en laptop til ca. 10 000 kr. Tenkte kanskje dere hadde noen gode forslag til aktuelle pcer i denne prisklassen. Den skal vanligvis brukes til surfing osv. men bør også kunne brukes til musikkproduksjon.

Størrelsen på skjermen skal være ca. 15". Hadde også vært fint om den hadde noen usb-porter (har sett noen nyere laptoper som kun har to!) og utgang til vga-kabel.

På forhånd takk

Jeg kan også nevne at betteritid ikke er så enormt viktig da den ikke skal brukes lenge uten strømkontakt
Sitat av fedda1234 Vis innlegg
Hei!
Jeg er på utkikk etter en laptop til ca. 10 000 kr. Tenkte kanskje dere hadde noen gode forslag til aktuelle pcer i denne prisklassen. Den skal vanligvis brukes til surfing osv. men bør også kunne brukes til musikkproduksjon.

Størrelsen på skjermen skal være ca. 15". Hadde også vært fint om den hadde noen usb-porter (har sett noen nyere laptoper som kun har to!) og utgang til vga-kabel.

På forhånd takk

Jeg kan også nevne at betteritid ikke er så enormt viktig da den ikke skal brukes lenge uten strømkontakt
Vis hele sitatet...
Musikkproduksjon? Fettern min er wild på piano, og han mener at mac er et must. Hva tror du?
Jeg har også hørt at mac er bra til musikkproduksjon, men det er flere grunner til at mac ikke er aktuellt for meg. For det første er det er veldig dyrt i forhold til hva du får av hardware, og de har (så vidt jeg vet) kun to usb-porter. Mac støtter heller ikke softwaren som jeg bruker, og holder ikke nok på med det til at jeg gidder å lære meg et helt nytt program.

Er derfor heller på utkikk etter en laptop med en kraftig prosessor, mye minne og en kjapp harddisk (7200 rpm?), men det har vist seg å være litt vanskelig å finne
Sist endret av fedda1234; 5. november 2010 kl. 02:42.
Multicom har veldig gode pcer. Der kan du sette sammen de komponentene du vil ha selv. Men de koster litt mer enn 10 000 kr.