Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1776
Vurderer å kjøpe en HD PVR slik at jeg kan recorde gameplay og lurte på hva slags alternativer jeg har. Vil helst kunne ta opp i 1080p og håper at det ikke blir så alt for dyrt. Er det noen som har noen forslag til gode HD PVR's?
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Vær så grei... Tror du virkelig jeg ikke har gjort det?? Joda og jeg fant en fra Haupauge eller hva det nå het og den så bra ut, men vil vite om det er noen andre bra der ute.

Har sett litt på Black Magic Intensity Shuttle. Er det noen som vet om den er noe bra?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Vurder nå å kjøpe Black Magic Intensity Pro og da har jeg bare et lite spørsmål. Må den monteres inni pcn min eller kan jeg ha den på utsiden?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sålangt jeg kan se er dette et PCI-kort, mao veldig dumt å ha det på utsiden.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Har det noe å si hvilken type PCI jeg har? Er det ikke flere typer?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dette ser ut til å være PCI-Express x1, mao passer den i alle PCI-express slots.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Litt dumt spørsmål. Har en stsjonær som jeg da skal bruke dette på og den er en HP pavilion jeg kjøpte for 1,5 år siden. Var PCI express standard da eller må jeg bruke en annen pc?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Vi er ikke tankelesere, og informasjonen du gir er ikke på langt nær god nok til at vi kan hjelpe deg.
blackmagic intensity finnes både som pci (pro) og usb (shuttle), de er ellers så godt som kliss like. Har selv pci-utgaven stående i jobbmaskinen min og det fungerer utmerket. Det eneste problemet jeg har støtt på er at man må være nøyaktig med å spesifisere oppløsning og fps på signalet som kommer inn til kortet. Utenom det følger det med enkel programvare for opptak, og driverne lar deg bruke kortet i f.eks Expression Encoder om du vil ha mulighet til å streame innhold rett til nett

Om du er usikker på pci-utgaven kjøper du bare shuttle istedet og sparer deg for alle problemene
Sist endret av liasis; 29. oktober 2010 kl. 18:05.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Som sagt, dumt spørsmål. Finner bare ikke ut hvor jeg får kjøpt den... Har vært inne på nettsidene som står listet at de har den i Norge men ingen har den.

Sitat av moridin Vis innlegg
blackmagic intensity finnes både som pci (pro) og usb (shuttle), de er ellers så godt som kliss like. Har selv pci-utgaven stående i jobbmaskinen min og det fungerer utmerket. Det eneste problemet jeg har støtt på er at man må være nøyaktig med å spesifisere oppløsning og fps på signalet som kommer inn til kortet. Utenom det følger det med enkel programvare for opptak, og driverne lar deg bruke kortet i f.eks Expression Encoder om du vil ha mulighet til å streame innhold rett til nett

Om du er usikker på pci-utgaven kjøper du bare shuttle istedet og sparer deg for alle problemene
Vis hele sitatet...
Var det som først var tanken men jeg har ikke USB 3.0.