Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1893
Noen som har erfaringer med Mad Honey? Akkurat fått en boks i posten
morkakespisende
Aldri, men oppdater gjerne tråden med erfaring etter du prøver. Hvordan er smaken?
Trådstarter
4 1
Sitat av supranaut Vis innlegg
Aldri, men oppdater gjerne tråden med erfaring etter du prøver. Hvordan er smaken?
Vis hele sitatet...
Will do, tar nok ett par dager før jeg får testa. Men kommer til å oppdatere dere👍🏻😄
Forferdelig!

Tror det var legit uten at jeg dobbeltsjekka merka jeg fikk servert.. Men det føltes mer ut som gift enn rus eller noe opplevelse. Litt som vallergan mens jeg hadde feber, uten brillene mine, kvalm og svett. Tok lite tydeligvis, takk og lov. To halv-fulle spiseskjeer.

Følte meg uggen ut dagen

Sitat av supranaut Vis innlegg
Aldri, men oppdater gjerne tråden med erfaring etter du prøver. Hvordan er smaken?
Vis hele sitatet...
God smak i det minste, men litt bitter smak som lå i munnen en stund. Helt innafor
Sist endret av skrpappa; 27. juli 2023 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
morkakespisende
Rart! Det er vel samme typen honning de spiser på the Joe Rogan Experience. Skulle trodd rusen var snillere.
Det er jo akkurat det rusen beskrives som når jeg søker det opp.

Det er jo en forgiftning, og ja jeg vet visse organisasjoner liker å kalle all rus for en forgiftning men "rusen" her kommer fra toksiner som ligger i honningen. Disse stoffene kommer fra Rhododendron planter som bier henter nektar fra.

Alle rusmidler er alkaloider (tror salvia er et sjeldent unntak) men disse er grayanatoksiner, de er ikke alkaloider men giftstoffer som gir effektene.

Hadde jo gått an å lest seg opp på det før man inntok noe som gir en feber, kvalme og faenskap
Sist endret av Expialidocious; 27. juli 2023 kl. 11:16.
Trådstarter
4 1
Blir litt «buzzy» på 2 teskjeer, samtidig får man en litt rar følelse generelt i kroppen som man ikke klarer skille på om det er en god eller dårlig følelse. 4 pils litt kjapt gjør samma nytta. Mulig lys oppleves noe kraftigere men vanskelig å skille på om dette er placebo. Alt i alt, jævlig dyrt for lite opplevelse dessverre ��
morkakespisende
Interessant, takk for oppdatering!