Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  280 29231
Dumt spørsmål, men hva er faktisk Wasteland? Alle mot alle?
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Dumt spørsmål, men hva er faktisk Wasteland? Alle mot alle?
Vis hele sitatet...
du kan velge mellom 3 "lag" to er skikkelige lag der du har friendlies, det siste er et lag der alle er for seg selv, så man kan velge mellom å være på lag, eller for seg selv.
du kan skaffe penger som man bruker i Gun Store (3 stk. på stratis)
så er det kjøretøy rundt om på random plasser, det er loot inni kjøretøyene (de fleste ihvertfall)
Man får Missions, det kan være store og små oppdrag, fra å drepe NPCs som har kasser med loot, til å kapre og fikse ødelagte helikopter ol.
så er det til syvende og sist, vel egentlig bare å drepe fiender
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Jeg bare elsker PhysXen til Arma 3 utrolig morsomt å kjøre bil.
Co-pilot var også en veldig positiv overaskelse, ble beskutt og måtte komme meg inn i helikopeteret raskt, men trykka feil :S
Merka heldigvis at jeg kunne ta over styringen idet jeg skulle gå ut for å bytte sete, så jeg bare tok av å fløy fra co-pilot seat istedenfor
Har fått tak i steerable parachute et par ganger, men vet ikke hvordan man hopper ut av helikopter, hvis det i det heletatt går.
Vis hele sitatet...
Man kan ikke hoppe ut av M/AH-9 (enda?) mens man er i luften.
HAr funnet ut (helt av meg selv!) at man ikke kan hoppe ut mens man er i noen av pilot setene.... gir jo mening, ettersom det ikke er noen raske utveier, men det er jo så morsomt! :/
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Jeg bare elsker PhysXen til Arma 3 utrolig morsomt å kjøre bil.
Co-pilot var også en veldig positiv overaskelse, ble beskutt og måtte komme meg inn i helikopeteret raskt, men trykka feil :S
Merka heldigvis at jeg kunne ta over styringen idet jeg skulle gå ut for å bytte sete, så jeg bare tok av å fløy fra co-pilot seat istedenfor
Har fått tak i steerable parachute et par ganger, men vet ikke hvordan man hopper ut av helikopter, hvis det i det heletatt går.
Vis hele sitatet...
Steerable parachut ligger i inventory i enkelte helikopter. Men virker ikke som det går an å bruke de uten mod foreløpig.

http://www.armaholic.com/page.php?id=21417
ʕ•ᴥ•ʔ
M4Dhatter's Avatar
Sitat av iColdman Vis innlegg
Noen andre enn meg som opplevde framedrops når betaen kom? Hadde aldri det problemet med aplhaen.
Vis hele sitatet...
Til meg er det stikkmotsatt!

Jeg hadde veldig lav FPS under hele alpha'en, men da beta'en kom ble alt MYE bedre. Jeg kunne spille på et par utvalget servere under alpha som ga bedre FPS, men på de aller fleste lå jeg på 10-25 FPS.

Nå som dette er sagt har jeg AMD, og AMD var vel ikke så veldig optimalisert for Arma 3.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ny video fra Bohemia om A3
viser litt fra Altis og litt andre ting og tang.
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Ny video fra Bohemia om A3
viser litt fra Altis og litt andre ting og tang.
Vis hele sitatet...
link!
.
.
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
HAH sorry :P
glemte det visst.
http://www.youtube.com/watch?v=PqQewm7T3EM
Vis hele sitatet...
Ser meget flott ut dette! Synd jeg solgte pc'n
▼ ... noen uker senere ... ▼
Får vel bumpe denne tråden, selv om det står Alpha. Idag kommer Altis!

Stratis er 20km^2, Altis er 270km^2! Til sammenligning for de som har spilt DayZ så er Chernarus 180km^2.
Med andre ord, Altis er gigantisk.

Jeg vet ikke om det bare er Altis i oppdateringen, men oppdateringen er på hele 2,1GB, bare for en bane.
Buzzkill. http://www.arma3.com/launch-countdown den kommer nok ikke idag. NVM. dette er vel hele spillet?
Sist endret av Oatre; 26. august 2013 kl. 16:36.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Buzzkill. http://www.arma3.com/launch-countdown den kommer nok ikke idag. NVM. dette er vel hele spillet?
Vis hele sitatet...
Hva kommer ikke idag? Jeg sitter å spiller på Altis as we speak. ArmA 3 blir offisielt sluppet om 17 dager, ja. Nå er det Open Beta.
Sist endret av Xernox; 26. august 2013 kl. 16:39.
Okay, men jeg får av en eller annen grunn ikke lastet det ned. Det sier Update required, når jeg prøver å trykke resume. Vet ikke hva slags update det er snakk om. Har GPU driver, og Steam up-to-date. Har også dev build greia
Det vet jeg ikke, prøvd å starte steam på nytt?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Lagde en video som viser hvor lang tid det tar å dra fra en ende til en annen på Altis.. Tenk deg om du skulle gått eller flydd den distansen?
http://www.youtube.com/watch?v=_4CegHbQhi8
hvor laster man ned?
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
hvor laster man ned?
Vis hele sitatet...
Du må ha dev versjonen på steam. Gå i properties på spillet, så velger du å delta i Beta. Da vil du får dev versjonen, og alt som er nytt inkludert Altis.
Sist endret av Xernox; 29. august 2013 kl. 15:44.
Takker!
Sist endret av ExcludedBug; 29. august 2013 kl. 15:47.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da var Arma 3 full-realease ute, og hva er freakenes dom?
Noen som har prøvd det skikkelig?
Har ikke fått prøvd det selv enda, så hva er nytt?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenkte jeg skulle starte litt igang denna tråden igjen, eller burde kanskje lage ny Arma 3 tråd.
ihvertfall har ikke spilt gjennom campain del 1 enda, men tenker jeg skal gjøre den fort ferdig. snart kommer del 2 campain også.

tenkte også at jeg skulle slenge med et bilde av meg ingame. er også fotoshoppet litt
http://bildr.no/thumb/L3NuQmZu.jpeg

må si at dette spillet er fantastisk fint!
Sist endret av DustMan; 14. november 2013 kl. 21:21.
Har akuratt begynt å spille igjen
Hvor mange oppdrag er det egentlig i del 1? noen som vet?
Sitat av iColdman Vis innlegg
Har akuratt begynt å spille igjen
Hvor mange oppdrag er det egentlig i del 1? noen som vet?
Vis hele sitatet...
nei, det er jeg veldig usikker på, et enkelt google søk så finner du sikkert svaret

har begynt å spille litt Wasteland nå så du kan sikkert slenge deg på en dag
Hvordan er Arma 3 om dagene egentlig? Ikke spilt siden tidlig alpha jeg.
Det er ganske nice imo., jeg har bare testa campain, dayz og wasteland tho.. aldri spilt noe multiplayer arma3. Men anbefaler dayz og wasteland
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvordan er Arma 3 om dagene egentlig? Ikke spilt siden tidlig alpha jeg.
Vis hele sitatet...
Har ikkje merka noko forskjell imo. Kjører fortsatt like "dårlig", og fjellsider er like buggete som alltid, etc. Indi våpna derimot er fantastiske! samt de nye attachmentsa
Sitat av Mr.Bukse Vis innlegg
Det er ganske nice imo., jeg har bare testa campain, dayz og wasteland tho.. aldri spilt noe multiplayer arma3. Men anbefaler dayz og wasteland
Vis hele sitatet...
DayZ? Er det samma dayz som fra A2, eller er det Zoombies? Husker Zoombies var det nye når jeg spilte Alpha.. Fortsatt ikke testet ut det nye svære mappet heller, hvordan er det? Fungerer det bra eller er det kun ørken?

Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Har ikkje merka noko forskjell imo. Kjører fortsatt like "dårlig", og fjellsider er like buggete som alltid, etc. Indi våpna derimot er fantastiske! samt de nye attachmentsa
Vis hele sitatet...
Riktig, husker hvordan fjellsidene var buggete.. Er utvalget av våpen og sånn blitt bedre også eller?
Det nye mappet er kjempe bra. Problemet er at det er manko på servere som kan kjøre det uten at det lagger.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
DayZ? Er det samma dayz som fra A2, eller er det Zoombies? Husker Zoombies var det nye når jeg spilte Alpha.. Fortsatt ikke testet ut det nye svære mappet heller, hvordan er det? Fungerer det bra eller er det kun ørken?



Riktig, husker hvordan fjellsidene var buggete.. Er utvalget av våpen og sånn blitt bedre også eller?
Vis hele sitatet...

ahh sorry er zoombie jeg mener ja jeg synes chernarus+arma 3 = win men har slutta med det nå begynner å bli lei gamle chernarus kartet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk noen fine screenshots

http://bildr.no/thumb/ZHpmcVBE.jpeg

http://bildr.no/thumb/V09zMWw3.jpeg


Begge bildene er av F18
Sist endret av Naphat; 20. februar 2014 kl. 22:53.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Sitat av Naphat Vis innlegg
Fikk noen fine screenshots
Vis hele sitatet...
Missilbildet var sykt fett!
Sist endret av SimenGaming; 21. februar 2014 kl. 00:00.