Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 900
Hei.
Jeg har en netgear n600 som idag brukes til å gi wifi i huset. Dekningen i kjelleren er litt dårlig så jeg ønsker å utvide min trådløse sone. JEg har en cisco wap4410n router liggende å ønsker å bruke denne til dette formålet.
problemet er, at jeg ikke kan en døyt om dette... jeg har prøvd å lese meg opp på forskjellige nettsteder, men jeg får det ikke til. Det jeg har prøvd er:
Jeg har gått inn på instillingene til cisco`n, der har jeg gått inn i noe som heter ap mode og huket av for noe som ser ut som repeater innstillinger. Der kunne jeg søke opp ssid, og da ble mitt trådløse nettverk funnet og mac adressen ble også lagt inn. Jeg gikk så inn på wireless instillinger på samme router og la inn wifipassordet.

det er mange detaljer som jeg ikke har tatt med, men kan noen fortelle meg om jeg er på rett vei så skal jeg prøve å gi ett bedre bilde på hva instillingene heter osv osv.

Netgear router har jeg ikke gjort noe med.