Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1224
Hey!
Jeg leter etter et musikk program som har en bra equalizer, jag har tidligere brukt bla. winamp, WMP og iTunes. Det jeg er ut etter er å få forsterka litt bass effekt.
Før noen slenger opp noe som "Kjøp nytt anlegg, kjøp equalizer, kjøp ditt kjøp datt" så vil jeg si at jeg bare leter etter det beste equalizer programmet (Helst Gratis)

Thx For Caring
Sist endret av isars; 31. august 2007 kl. 21:49.
- Jeg tror ikke det fins noe bedre en Itunes, aner ikke - men tror ikke det - "Høyreklikk, Vis info, Juster Volum"
▼ ... flere år senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Vil oppdatere denne tråden litt, siden jeg da ikke trenger og lage en ny. Trenger en equalizer til og ta kontroll over lydkortet på dataen så jeg kan spice opp spotify litt. Tips til bra program?
*edit*



Er det ikke Equalizer bygd inn i spotify nå da?
Kan sjekke med en venn av meg, siden han har en nokså fin equalizer på spotify.
Sist endret av Lonelycrab; 23. mai 2012 kl. 09:18.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
De innebygde equalizerene i bl. a. Winamp, iTunes etc. er jo samme greiene. Det finnes ingen magisk måte å høre bedre lyd, mer bass osv. uten bedre anlegg.
Offtopic: Det er snedig at musikkindustrien er i en "loudnesswar" og folk bruker flere hundre timer for å mixe låta til det perfekte, for så å sende det til dude som tar av seg masteringa, Også straks den kommer ut, Kommer det Bass-boost versjoner på youtube, og alle skal ha mest mulig bass... Har aldri skjønt meg helt på det..
Sist endret av Helso; 23. mai 2012 kl. 11:50.