Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1588
Hei!
Kanskje rart å starte første tråd her som da dreier seg om fentanyl plastere.
Det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaring med dem?
Jeg fikk to pakker etter en som ble sittende igjen med dem og ikke har bruk for de. Har selv null erfaring med dem. Det jeg lurer på rundt dem er hvor grensa går ? Altså, kan jeg sette på ett, eller to? Hvor er grensa for for mye? Man hører jo mye om at fentanyl er så skadelig/potensielt dødelig. Litt kjedelig om det sku skjedd liksom. Men har også lest en del hvor det er splitta meninger. At det er overdrevet. At for oss som er resistant mot morfin og har ellers null virkning av opioider, så skal det vist mye til av fentanyl til for å i det hele tatt få noe ut av det. Så hvor mye er for mye? 😅 Ser jeg ikke klarte å legge frem alt jeg lurte på her ryddig eller forståelig. Men håper noen av dere tar dere tiden til å slå ann en liten diskusjon med meg ang dette.
Nei nei og atter nei….jeg har erfaring!
Kan du fortelle meg? Hva erfarte du ? Og hvorfor nei? Det er ikke for å motsi at jeg spørr. Grunnen til at jeg spørr er at jeg sliter med en kronisk sykdom som gir meg helt sinnsyke smerter til tider. Har vært på sykehus for smertelindring x antall ganger. Hvor nå det eneste de kan gi som biter på smertene når det står på som verst er pumpe med ket og fent kombiner. Men det er i IV, og veldig kontrollert. Plaster har jeg null erfaring med. Og selvsagt, om det kan hjelpe, så er jeg villig til å prøve. Men som du sier - Nei. Nettopp derfor jeg søker å høre hva andre har opplevd, erfart eller kan dele med meg før jeg hadde prøvd ett. Hvis dette ga noen mening.
Sist endret av Veggen; 26. desember 2023 kl. 01:59. Grunn: Fjernet svar på søettet innlegg
Sitat av Thorasmussen Vis innlegg
Kan du fortelle meg? Hva erfarte du ? Og hvorfor nei? Det er ikke for å motsi at jeg spørr. Grunnen til at jeg spørr er at jeg sliter med en kronisk sykdom som gir meg helt sinnsyke smerter til tider. Har vært på sykehus for smertelindring x antall ganger. Hvor nå det eneste de kan gi som biter på smertene når det står på som verst er pumpe med ket og fent kombiner. Men det er i IV, og veldig kontrollert. Plaster har jeg null erfaring med. Og selvsagt, om det kan hjelpe, så er jeg villig til å prøve. Men som du sier - Nei. Nettopp derfor jeg søker å høre hva andre har opplevd, erfart eller kan dele med meg før jeg hadde prøvd ett. Hvis dette ga noen mening.
Vis hele sitatet...
Beste er å søke opp plasterene på felleskatalogen og sjekke der.
Spørsmålet er hvilken dose de er og om denne dosen er trygg for deg å ta.

Sjekk felleskatalogen. Eller ta kontakt med rusinfo og spør de.
Sist endret av Veggen; 26. desember 2023 kl. 02:00. Grunn: Fjernet svar på slettet innlegg
Felles katalogen sier ikke stort om oss som er resistant mot morfin og opioider når det kommer til bruk som passer vårt mønster desverre. :/
Sitat av Thorasmussen Vis innlegg
Felles katalogen sier ikke stort om oss som er resistant mot morfin og opioider når det kommer til bruk som passer vårt mønster desverre. :/
Vis hele sitatet...
Den sier noe om hvor mye som er trygt og ta for vanlige folk og hva som regnes som overdose. Og det som er trygt for vanlige folk er iallefall trygt for dere som er resistente mot morfin.
Anonym bruker
"Kjær Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig bra greier. Elsker det. Anbefales ikke.

Ikke kommet over det på flere år nå..
Sett på 1 stk 50 det går bra.
Efekten merkes svakt etter 4 timer så vil det stige di neste 24 timene.
Varer i 72 timer.
Det står styrke på hvert enkelt plaster. For å kunne gi noe svar, må vi i det minste vite dette.
De svakeste plasterne merker man ikke 1 av. De sterkeste kan du stryke med av.
Sist endret av SkammeligNykter; 25. desember 2023 kl. 01:54.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det står styrke på hvert enkelt plaster. For å kunne gi noe svar, må vi i det minste vite dette.
De svakeste plasterne merker man ikke 1 av. De sterkeste kan du stryke med av.
Vis hele sitatet...
Fentanyl ratiopharm - 100, er det vist.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk hos legen. Først 50. Men de syntes jeg var svak, så han skrev ut 80 i styrke. De hadde utrolig god smertelindrende effekt. Jeg prøvde 2 plaster samtidig, bare som en test. Men syntes ikke jeg fikk noe rusfølelse. Samtidig gikk virkningen over etter 2 dager. Det endte opp med at jeg sluttet på det, da jeg fant ut at fentanyl er skumle greier
Ring en svenske og finn ut hvordan du røyker de.
Vil dog ikke anbefale det på noen som helst måte.
Har aldri gjort det selv, men har sett dokumentarer om at slike plaster røykes. Både i Sverige og Danmark
Det er drit farlig. Å sette på 1 er en ting, men problemet er når du blir påvirket og bare skal ha litt til og finner ut at du skal klippe av «bare litt» eller putte en liten bit i munnen eller noe.

Du kommer ikke tilbake fra det der hvis du driter deg ut. Sjekk profilen min og en av trådene jeg opprettet for en stund tilbake.

Dont do it!
Anonym bruker
"Kjær Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Thorasmussen Vis innlegg
Fentanyl ratiopharm - 100, er det vist.
Vis hele sitatet...
Ikke prøvd den, men antar de er like Sandoz sine. Veldig gøy og praktisk. Gikk på det i ett års tid minst, savner det veldig. Helt drøyt mår man kombinerer med heroin… men vær forsiktig. Har ikke tid å lage en guide for hvordan man best kan misbruke disse, men vær veldig forsiktig om du prøver å koke deb(anbefales ikke).
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er drit farlig. Å sette på 1 er en ting, men problemet er når du blir påvirket og bare skal ha litt til og finner ut at du skal klippe av «bare litt» eller putte en liten bit i munnen eller noe.

Du kommer ikke tilbake fra det der hvis du driter deg ut. Sjekk profilen min og en av trådene jeg opprettet for en stund tilbake.

Dont do it!
Vis hele sitatet...
Ja, leste den faktisk for en stund siden. Den som fikk meg til å sjekke ut mer av forumet her inne.