Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 922
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først nå så spiser jeg en kyllinglefse, og før det har jeg ikke spist på hele dag. Er litt dårlig i magen, og skal ta LSD om ikke alt for lenge… Er livredd for oppkast, børr jeg vente med å ta lappen?
Det er greit å ha noe i magen først, jeg gikk rundt å var sulten hele trippen og en jævla spytt produksjon når jeg var tom i magen..
Når du tar den sublingual har det lite å si sånn sett
Spis et godt måltid 2 - 3t før du tar LSD'n, så har kroppen bensinen den trenger for trippen, og det er mindre sjangse for kvalme. Er man sulten eller har spist altfor lite er det større sjangse for kvalme for min del. Jeg foretrekker "lette" ting for magen som pastasalat for eksempel. Bare ikke spis masse junk, føler søppelmat ødelegger litt for opplevelsen.
Jeg ville sett ann formen etter du har spist. Har personlig aldri likt å gå inn i en tripp hvor jeg har følt med kroppslig dårlig. Det henger liksom litt over hele trippen og ødelegger. Om du blir i fin form, så er det bare å kjøre på!