Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4005
Anonym bruker
"Sprudlende Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 2x7.5mg imovane jeg vurderer æ ta før leggetid, har null toleranse å nermeste jeg har kommet er stillnoct. Hvordan vill jeg bli av 15mg imovane ? Å hvor lenge sånn cirka vill jeg såve. Har også 1x200mg quentapin og 1x25mg quentapin, å vet ikke va som vill gi mest å best rus, har satt pris på så kjappe svar som mulig
Quetiapin gir ingen rus, den blir kun veldig trøtt av. Skal du sove start med 25mg quetiapin og legg deg. Funker det ikke kan du prøve 50mg neste kveld. Tar 1-2 timer før det begynner å virke, og er du i seng til da er det en fantastisk bra sovemedisin.

Imovane er det eneste som det er noe rus i her. Når imovanen kicker inn pleier jeg å føle meg brisen. Deilig å legge seg med imovane.

Så av 15mg imovane vil du føle deg brisen og litt desorientert, du vil merke ganske tydelig at du har tatt det. Drikker du alkohol blacker du nok ut og.
Sist endret av Pygoscelis; 6. juni 2017 kl. 00:27.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir helt grøt i hue av imovane. Bra til og sove på, for rusen sin del-nei takk..
Digital nomade
trippy's Avatar
Quetapine er ikke noe å ruse seg på nei, fint å sove på hvis du vil komme ned fra stimulanter men det er vel strengt tatt det hele. Jeg for min del brukte det nettopp til det. Blir svimmel, groggy og trøtt. Et helvete å stå opp dagen etter hvis du skal tidlig opp!
Etter å ha lest det trippy skrev må jeg bare legge til noe!

Anbefaler virkelig ikke å ta quetiapin hvis du legger deg litt for sent og tenker: "Skal stå opp igjen om 5 timer, men tar en quetiapin så sovner jeg fort". Personlig tar jeg ikke quetiapin med mindre jeg vet jeg kan sove 9-10 timer dagen etter. Hele dagen blir ødelagt om jeg ikke får sove lenge etter å ha tatt quetiapin.

Bare min erfaring, vi reagerer alle forskjellig, men greit å ikke ta sjansen om du skal på jobbintervju dagen etter