Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6778
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Da det snegler seg mot vår/sommer i landet og tiden for FreakFest2012 nærmer seg er det på tide med litt nytt blod i Alt Her i Livet.
Det er remaken fra i fjor som skal remixes, og folk står fritt til å lage hva de selv måtte ønske/mestre.
Seff, lager du et metallcover/remix blir det awesome! Dette er nå EDM/Dubstep/house i en fin blanding fra før av, men det er helt opp til akkurat deg hva du gjør det til.

Jeg og min produsent (djprotex på bruket) trekker ut det vi syns fortjener noe ekstra. Dvs. vi "kårer" en 1., 2. og 3. plass! Samt at vi tar med iallefall en av remixene på det som blir "utgitt" på spotify/iTunes/wimp.

1. premie: Gavekort hos Host1 500 buckarooes! (500kr).
2. premie: Billett/Inngang på Freakfest2012
3. premie: Alt Her i Livet t-shirt. (ekslusiv sak, skal bare trykkes opp
ytterst få av den)

Pakken med alt du trenger finner du her: http://bit.ly/Iu8yEi
Teksten er her: (om du skulle finne på å lage noe
annet) http://freak.no/forum/attachment.php...1&d=1307139866

Kort frist, men dere får til slutten av mai på dere. Da dette vil være med på FreakFest2012.
Sist endret av Magisk; 27. april 2012 kl. 10:12.
Sitat av Magisk Vis innlegg
3. premie: Alt Her i Livet t-shirt. (ekslusiv sak, skal bare trykkes opp
ytterst få av den)
Vis hele sitatet...
Er dette noe som blir lagt ut for salg i en liten periode? Hvis de ser bra ut er jeg veldig interessert i å kjøpe en!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Er dette noe som blir lagt ut for salg i en liten periode? Hvis de ser bra ut er jeg veldig interessert i å kjøpe en!
Vis hele sitatet...
Hmm.. Det har jeg ikke tenkt på, skal se det an. Er jeg personlig som trykker de opp og betaler for det, så jeg må se om det er ekstra penger til noe slikt. Kan komme tilbake med det etterhvert.
Når er fristen for å ha remixen ferdig?
@FrittTheBandit:

Sitat av Magisk Vis innlegg
Kort frist, men dere får til slutten av mai på dere. Da dette vil være med på FreakFest2012.
Vis hele sitatet...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Jepp, som waf siterte, slutten av mai. Men kan utvides om det ikke kommer inn nok bidrag. Freakfest2012 er vel satt til 23. juni.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Laster ned i dette øyeblikk, så ikke tråden før nå. Har det kommet mange entries?

Var ikke noe fan av vokalene.. Tror ikke jeg prøver meg på denne
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Ingen så langt, så om du lager noe, så kan det være at du blir med på utgivelsen. Vokalene er ikke all verden, skal nok innrømme det Lag noe uten vokal da? Du trenger ikke bruke alt som er i pakken.
Vifårsevifårse, Har eksamen og høringer og all verdens dritt via skolen. Kan ikke få til noe før neste måned i så fall