Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 4202
Sitat av Bishop Vis innlegg
akkurat kids er på en måte greit, men jeg irriterte meg grønn over de som sto foran meg og klippet opp glowstickene og kastet den selvlysende gørra rundt seg på folk som stod i nærheten.
Vis hele sitatet...
Har selv fått den dritten i øynene mine under konsert, og det svir noe jævelig. Kan umulig være bra med unger som gjør det..
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Var litt flaut når folk begynte å kaste glowsticks og tyggis ++, spesielt på warm-up nr. 2. Duden gjør bare det han ble bedt om, og bestemmer helt sikkert ikke når han kan gå av scena.
Vis hele sitatet...
Shitkids (og generelt alle andre) som holder på sånn, har ingenting på konsert å gjøre. Er man ikke moden nok, kan man bli hjemme og høre på Deadmau5 på Youtube
Jeg og Shorono var også der, utrolig bra lysshow og sangene som ble spilt var helt konge! Alt i alt den beste konserten både jeg og Shorono har vært på. Vi er under 18 begge to, så vi har aldri opplevd en såkalt "voksenkonsert".
Selve konserten startet jo 19.00, men musa kom ikke på scenen før 21.00, veldig forsinket, men det var helt klart verdt ventinga.

Well spent money!

EDIT: Da han spilte The Veldt ble jeg overlykkelig, hoppet og danset så mye at jeg så vidt klarte å ned trappene hjemme.
Sist endret av En-hyggelig-bruker-29; 31. mai 2012 kl. 16:36.