Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1246
Heisann fellow freaks!

En venn og jeg leter etter 1st/3rd-person shooting/horror spill som vi kan spille i co-op (campaign).

Ikke aktuelt:

F.E.A.R
Resident Evil
Area 51
Alien V. Predator

Grunnen til at jeg poster er fordi jeg finner ikke noe særlig gjennom google.

Edit: Kan gjerne være bare shooter eller bare horror for den saks skyld!

Takker for alle tips!
Sist endret av Tfan; 12. januar 2011 kl. 11:56.
Postal serien?
usikker på co op men latterlig morro uannsett

army of two?
Asylum626, du ville ha horror, rite?
Gjelder dette til PC ?

Gears Of War 1-2 ? Flott story, karakterer som alltid har en morsom kommentar, fin grafikk =)
= mange timer fun med en kompis
Tfan's Avatar
Trådstarter
Postal er ikke så veldig aktuelt egentlig.

626-serien er ikke co-op dessverre, men ser ut som prima horror.

GoW er kanskje tingen ja! Hvordan spiller man co-op?
Kan anbefale Killing Floor.

http://www.youtube.com/watch?v=63GR3m6LPkQ

Dette er da ikke noe campaign.
Det styres slik: Kan spilles over nett (Garena fungerer hvis dere skal laste det ned) eller LAN. Kan spills ifra 1 til 4-6++ spillere ettersom hvilket map det er hvis jeg husker rett.

Kommer så waves med ekle skapninger som dere må overleve. Tilslutt kommer det en stor kar som kan oneshote deg, så samarbeid er viktg her.

Dette er vell ikke kjempegøy i lengden, men du kan gå opp i level i de forskjellge klassene osv.

Vil ijallefall anbefale deg og teste det, selvfølgelig mye morsomere og spille med venner.
Tfan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Legynd Vis innlegg
Kan anbefale Killing Floor.

http://www.youtube.com/watch?v=63GR3m6LPkQ

Dette er da ikke noe campaign.
Det styres slik: Kan spilles over nett (Garena fungerer hvis dere skal laste det ned) eller LAN. Kan spills ifra 1 til 4-6++ spillere ettersom hvilket map det er hvis jeg husker rett.

Kommer så waves med ekle skapninger som dere må overleve. Tilslutt kommer det en stor kar som kan oneshote deg, så samarbeid er viktg her.

Dette er vell ikke kjempegøy i lengden, men du kan gå opp i level i de forskjellge klassene osv.

Vil ijallefall anbefale deg og teste det, selvfølgelig mye morsomere og spille med venner.
Vis hele sitatet...
Kameraten min spilte dette veldig mye før, så det går ikke. Har spilt veldig lignende spill før, så leter heller etter noe annet . Men takk for fin anbefaling!

Bare å kaste inn forslag man har. Takk for alle svar hittil!
Left 4 Dead 2
Sitat av Mith Vis innlegg
Left 4 Dead 2
Vis hele sitatet...
Er vel ikke noe særlig horror i dette spillet?
Tfan's Avatar
Trådstarter
L4d er uaktuelt egentlig. Har 1'ern selv, og kameraten min har begge spilla og har spilt mye. Glemte å putte det i lista over uaktuelle spill
Alien Swarm? Kan spilles i førsteperson også.

http://store.steampowered.com/app/630/
S.W.A.T 4

*titegn*
Tfan's Avatar
Trådstarter
Alien Swarm har vi begge spilt, faktisk, da det først kom ut. Var ganske bra på den tiden ihvertfall
Må det være til PC, eller har dere konsoller også? Perfect Dark er jo fantastisk!
Tfan's Avatar
Trådstarter
Sitat av lroedal Vis innlegg
Må det være til PC, eller har dere konsoller også? Perfect Dark er jo fantastisk!
Vis hele sitatet...
Perfect Dark er et av de råeste spilla jeg noen gang har spilt. Spilte det fryktelig mye da jeg var mindre!

Edit: Bare PC.
Sist endret av Tfan; 12. januar 2011 kl. 16:26.