Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1205
Hei! DC Universe kommer ut imorgen på PC og senere på PS3 tror dere det blir noe bra? Er det ikke mange MMORPGer som har failet egentlig (kan egentlig bare se WoW som den eneste suksessen siden millioner av folk spiller det i tiår)
Tiår? WoW er 5 år gammelt...

Og Lord of the Rings Online er ti ganger bedre enn WoW. Det lover jeg deg. Og det er delvis gratis (gikk fra å være pay-to-play til å være halvt free-to-play og pay-to-play. STOR suksess)

Det finnes haugevis av suksessfulle MMORPG-er. Hvis vi regner med gratis MMORPG-er, så er Rappelz et annet et. Det har over 10 million registrerte spillere. (Tipper rundt 1-1.5 aktive spillere)

Har ingen anelse på spillet ditt ihvertfall, men WoW er virkelig ikke det eneste MMORPG-et her i verden. Lei av at folk tror det.. personlig hater jeg det spillet av egne grunner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vel, kjøpte det til Ps3 i dag... har venta 4 timer før å kunne spille... hvorfor i helvete utnytter de ikke blu-ray når de kan? Først update, deretter install, greit det, men laste ekstra 3 gig... dette spillet bør være bra, hvis ikke tar jeg den times lange bussturen tilbake og krever refund.. influensa eller ei..
Sitat av Tfan Vis innlegg
Tiår? WoW er 5 år gammelt...

Og Lord of the Rings Online er ti ganger bedre enn WoW.
Vis hele sitatet...
Smaken er vel som baken. Spiller begge to, men foretrekker World Of Warcraft.
Føler at når man spiller Lotro at karakteren er som å styre en sement blokk. DC Universe virker interessant så tror jeg skal prøve det.
Sist endret av Fusjon; 18. januar 2011 kl. 18:42.
Forøvrig er Runescape verdens største gratis MMO
men runescape er gratis av en grunn.
Sitat av Parasitic Vis innlegg
men runescape er gratis av en grunn.
Vis hele sitatet...
Hvilken grunn?
Ikke fått blitt mer enn lvl 4-5 selv i DC, sikkert bare spilt en 30 min elns, men virker som det kan bli et spennende spill og loke rundt i med venner =>

Annbefaler btw at folk tar en titt innom f,eks Direct2Drive hvis de har planer om og kjøpe DC til PC, da de har/i hvert fall hadde et tilbud som gjorde at man fikk spillet ca 100/150 kr billigere enn på Steam
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av iMoan Vis innlegg
Hvilken grunn?
Vis hele sitatet...
8-bit grafikk, gjennomsnittlig fanbase på 6-7 år, extremt iriterende musikk og all-around et relativt kjedelig spill.