Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1556
Heisan.

Sitter nu og spiller med venner og sånt, men putselig oppdaget jeg et veldig iriterende problem !
min gode friends/invite knapp er borte vekk.... kan rett og slett ikke invite folk lengere på private match eller online.

noen som vet hvor denne knappen er forsvunnet? en og 60 google søk ga ikke svaret mitt, håper dere kan gi et svar

Takker får alle svar
Joda, men problemet sitt på skole nette, men har jo hatt den knappen lengee, brukte den heletiden og putselig.
Gone
Jeg hadde samme problem. Etter at jeg reinnstalerte spille hadde jeg knappen igjen, men når jeg godtar andre sine venneforespørsler havner jeg i et random game til noen ingen av oss kjenne.
kan funke...

Some of my friends have had the same problem with this, we found a kind of work around.

The way we do it is to meet up on a ventrillo server, or you could use steam chat. Or if its a local friend your mobile phone?

Then both get to the menu you before you join (in a public game of course) , the screen where you select which map you want to play on. then do a count down from 3, or whatever your desired number may be and both click on the map you want to play at the same time when you get to 1.

This has been the only way we have been able to play games together. Only downsides are you will get thrown into a public lobby with people who will be really rubbish and not listen to anything anyone has to say or youl end up in different lobbies in which case you can just leave and try again.

We normally get into the same lobby about 70% of the time. It can be hit and miss.
Vis hele sitatet...
Kilde.
Hehe, hvorfor bare ikke.

Find game, også finder du ca 1 - 3 ganger til du havne helt aleina, også invitere du dem og dem trykke på F10, og vips da er dem inne.

derfor invite knappen er god og ha, mene tar en reinstall av hele ræva spillet, så får håpe den er tilbake da

takker får svar
kan hende du har satt på "lobby closed"?. da kan ingen joine eller bli innvitert til lobbyen din
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
kan hende du har satt på "lobby closed"?. da kan ingen joine eller bli innvitert til lobbyen din
Vis hele sitatet...
problemet løste seg med en reinstall.
slik gjør vi det!

Søker etter game til 1 av oss havne aleina i en lobby, også da invite vi dem å sir over skype "press F10" da havne dem i min lobby å vips vi kan game online