Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1411
Hey, når jeg skal spille cs:s, så når jeg er inne på på en server og spiller det i max 1 min. Også står det i console
Failed to load sound "servers\game_ready.wav", file probably missing from disk/repository. Noen som vet åssen jeg kan fikse det?^^
det er nokk pc'en din
Er ikke det, fordi det skjer med broren min sin pc også :/
Prøv å reinstaler cs:s da
Sitat av L4ss3x Vis innlegg
det er nokk pc'en din
Vis hele sitatet...
Det er "nokk" ikke det. Er vel en fil du har/mangler, som serveren/spillet krever/forbyr (bare for å slenge ut noe like ubegrunnet som L4ss3x gjorde:P )
Men ingen som vet sånn ca hva jeg mangler, og hvor den skal ligge i mappene.?
er det bare en server eller mange?
Dersom du har kjøpt spillet gjennom steam, høyreklikk på "counter Strike Source", velg "Properties" og deretter "Local Files" og "Verify Integrity Of Game Cache..."
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dersom du har kjøpt spillet gjennom steam, høyreklikk på "counter Strike Source", velg "Properties" og deretter "Local Files" og "Verify Integrity Of Game Cache..."
Vis hele sitatet...
Takk skal prøve det jeg Tusen takk.
Bare reinstaller spillet og prøv da, tar ikke lange tiden..

Skjer det på alle servere forresten?
Søkte litt rundt, og det er en lydfil som mangler/er ødelagt. Gå til "Servers"-mappen din, og sjekk om filen ligger der. Hvis den gjør det, så kan du prøve å endre filtypen til ".bat"
Hvis den ikke er der, så kan du prøve å laste den ned.

Dette var det jeg fant på andre forumer, men ville ikke stolt på det 100%, men hey, det er jo bare å reinstallere hvis det ikke funker
Nå stod det ikke Failed to load sound "servers\game_ready.wav", file probably missing from disk/repository. Lengere men ennå kasta ut. kan det være routern ?:P
Står det noe i console?
Ja men vet ikke om det har noe med det og gjøre da men det står, No pure server whitelist. sv_pure = 0
Sitat av jonasojac Vis innlegg
Nå stod det ikke Failed to load sound "servers\game_ready.wav", file probably missing from disk/repository. Lengere men ennå kasta ut. kan det være routern ?:P
Vis hele sitatet...
Har ikke noe med ruteren og gjøre. Det er noe med filene dine, noe som mangler, e.l.

Sitat av jonasojac Vis innlegg
Ja men vet ikke om det har noe med det og gjøre da men det står, No pure server whitelist. sv_pure = 0
Vis hele sitatet...
Har ikke noe med det å gjøre nei.
Sitat av jonasojac Vis innlegg
Ja men vet ikke om det har noe med det og gjøre da men det står, No pure server whitelist. sv_pure = 0
Vis hele sitatet...
Mener da at sv_pure er serveren, og ikke noe du kan gjøre noe med..
Blir du kasta ut av alle servere?
Nei som regel 3 første jeg joiner, men si at jeg tar en pause og er in-game i 5 min, og joiner en så er det samma kjøret hele tiden:/ og det er kjedelig vis jeg skal spille pcw osv

Sitat av jonasojac Vis innlegg
Nei som regel 3 første jeg joiner, men si at jeg tar en pause og er in-game i 5 min, og joiner en så er det samma kjøret hele tiden:/ og det er kjedelig vis jeg skal spille pcw osv
Vis hele sitatet...
Også alltid på Cs_office
Sist endret av jonasojac; 7. januar 2011 kl. 18:24.
Ok, sv_pure 1 betyr at serveren ikke godtar 3.parts filer eller at du forandrer på orginalene. Du kan med andre ord ikke bruke skins eller lignende.
Har ikke noe skins eller noe sånt eneste jeg har er Sprays
Hvis problemet kun dreier seg om cs_office så slett mappet og la steam legge det inn på nytt.
Det står hvilken fil som mangler, gjør det ikke? Den kan garantert lastes ned.. Ellers løser det seg nok hvis du re-installerer.
Standard cs er jo at det er noe som står i rødt i console, har ihvertfall alltid gjort det hos meg uavhengig hvilken data jeg har brukt. Men så lenge du blir kastet ut så ville jeg gjort som de andre foreslår. Du kan også prøve og defragmentere spillet i steam.