Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2039
Lurte svært på en ting. Er det noen andre der ute som har lagt merke til at skyene på en klar dag noen ganger går på kryss og tvers. Laaange "skyer"?Kan nesten se ut som et spindelsvevsnett av skyer som helt klart kommer fra fly. MEN..da jeg var liten likte jeg å ligge i gresset og se på flyene, og da forsvant den dampen/røyken som kommer etter flyene med en gang. Nå henger de liksom igjen. Søkte litt om det på nettet og fant noen saftige saker.
Noen tanker/formeninger?
Du fant sikkert konspirasjonene om at det er diverse store forsamlinger med verdens herskere som fyller opp noe gift i tanker og fester dem på fly. Sånn bare for å minske befolkningen? Vell de er bull.
ja, men still, somthing is smellin in the air...and that aint no good.
hva slags "saftige saker" var det du fant da?
Nato-fly som slapp ut gift over storbyer. viste tilogmed videoklipp av fly som "sprayet", og video-opptak av folk på flyplass filmet hvite store tanker som blir lenket fast under flyene. jeg er kildekritisk, og tror ikke på noe før jeg har fått vitenskapelig svar på hva som er i luften, men jeg slapper heller ikke av før jeg har fått svar.
haha, chemtrails ja.. møtte en stuker som visstnok hadde "skjønt hele den greia"
han mente at alle blei spraya med et eller annet (vi kaller det "chemical X") og at det samme stoffet tilsettes drikkevannet vårt, tannkrem og endel andre ting vi får i oss daglig..
og dette stoffet var visstnok ikke farlig alene, men det forkalket "the pinealgland" eller pineal-kjertelen i hjernen, som noen mener er det 3 øyet til mennesket.. og at dette over tid gjør at folk ikke ser hva som "EGENTLIG" foregår i verden..
og en dag skulle kunne "DEM"(hvem det nå måtte være?) visstnok bytte ut "chemical X" med et annet stoff som skulle reagere med det stoffet alle liksom har fått i seg over lengre tid, og da skulle visstnok alle bli hjernevasket eller noe..

vet ikke helt hvor mye du skal tru på det greiene der ass, myndigheter eller de som evt står bak hadde nok hatt bedre måter å få i folk ting enn å spraye det fra fly da..
så selvom du har sett sprayboks-tags rundtom med "google chemtrails" og "natofly forgifter oss" og fått litt hetta, så tror jeg sjangsen for at noe sånt virkelig foregår er veeeeldig liten
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Behold! De negative effektene av for mange turer.
Hatt skikkelig nedtur på flystripe før :-/
Jeg har alltid visst at det er noe muffins med skyer. På skolen lærer vi at det er skyer det regner fra, men det stemmer ikke. Jeg var nemlig en gang oppe i en flyvemaskin og kjørte tvers gjennom en sky, altså er den ikke håndfast, mer som røyk. Forurensningen er mest sansynelig mye verre enn vi blir fortalt, og dette skjuler de med propaganda og løgn.
Heilt canooon
Sitat av inzane1891 Vis innlegg
Du fant sikkert konspirasjonene om at det er diverse store forsamlinger med verdens herskere som fyller opp noe gift i tanker og fester dem på fly. Sånn bare for å minske befolkningen? Vell de er bull.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du bare sånn helt uten vidre si det?

Har har vi en som kanskje har fått tildekket pineal-kjertelen sin!
Kan man vær så snill få] regler mot konspirasjonsteorier på dette forumet?

Evt. at alle teorier må backes opp med kilder og drit, så man slipper all denne GOD DAMMED UBRUKELIGE SYNSINGEN.