Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1012
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal spise sånn hasj blandet inn i yoghurt nå i natt(kanskje rundt 12).
Problemet er at jeg skal på skolen imrg klokken 08.30 vil jeg være forsatt skækk da?
Hadde egt bare vært gøy
kommer litt an på dosering det, tar jo litt tid før det kicker å, fult mulig å være høy lenge på edibles, men du burde være ganske fungerende etter 8 timer og litt søvn, hadde heller tatt det litt tidligere idag og nytet det og fått noe god søvn etterpå
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
kommer litt an på dosering det, tar jo litt tid før det kicker å, fult mulig å være høy lenge på edibles, men du burde være ganske fungerende etter 8 timer og litt søvn, hadde heller tatt det litt tidligere idag og nytet det og fått noe god søvn etterpå
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar det før det kicker skikkelig inn da?
Høres ut som en jævla dårlig ide. En av sist gangene jeg spiste kake måtte jeg bli hjemme fra jobb. Kaka slo inn 21.00 og jeg ble ikke edru før ca klokka 15 dagen etterpå.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet er at jeg skal på skolen imrg klokken 08.30 vil jeg være forsatt skækk da?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på dose og tilbredning (hvordan og hvor lenge du varmer shit i fett). Men vanligvis varer effekten av edibles i mellom 6 og 12 timer, så 50% sannsynlig at du vil være litt fjern i morra tidlig.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lang tid tar det før det kicker skikkelig inn da?
Vis hele sitatet...
Mellom 1 og 3 timer. Kommer ofte sakte stigende. Spis noe ordentlig mat (middag-aktig) etter edibles for å få effekt raskere.
Dette er som pilleknaskern skriver, en jævla dårlig ide. Det er veldig stor sjanse for at du bommer på mengde her, og blir grisehøy. Spiser du den ikke før 12, så blir du fjern rundt 2 tida. i 3 tida begynner du å peake, som vil vedvare hvertfall til 12.00. Om du blir for høy, så garanterer jeg noia før du drar på skolen.

Dette venter du med til et senere tidspunkt når kalenderen er rydda 24 timer frem i tid.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Høres ut som en jævla dårlig ide. En av sist gangene jeg spiste kake måtte jeg bli hjemme fra jobb. Kaka slo inn 21.00 og jeg ble ikke edru før ca klokka 15 dagen etterpå.
Vis hele sitatet...
Gikk helt fint det, var ikke noe sliten når jeg sto opp i dag tidlig. Ble sykt borte av yoghurten. 100% verdt å prøve
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk helt fint det, var ikke noe sliten når jeg sto opp i dag tidlig. Ble sykt borte av yoghurten. 100% verdt å prøve
Vis hele sitatet...
Må ha vært noen dårlige edibles hvis du følte deg fin før du dro på skolen
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Må ha vært noen dårlige edibles hvis du følte deg fin før du dro på skolen
Vis hele sitatet...
Har ikke så mye erfaring med edibles men ble ihvertfall sykt skækk og limt i senga!