Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3343
Fått forskrevet 25 stk stesolid, og vil i kveld få en liten rus av det.
Problemet er at jeg trenger det når jeg skal ut å fly 4 ganger i sommer (2 turer) og trenger de virkelig da.
Har brukt 4 for noen dager siden, med sånn passe grei effekt.... men hva et Max inntak man kan ta av dette preparatet?
Har høy toleranse, men redd for å ta for mye allikevel.... tenker på overdose og sånn

Og så vil jeg jo ikke gå tom heller, hele!!
Det er så godt som umulig å overdosere på benzo alene, så det trenger du ikke bekymre deg over. Du kan vel spise en halv kilo og vel så det før det blir farlig.

Faren er vel at du blacker ut, men på valium blir du vel så muskelavsappa etterhvert at du ikke orker å stikke ut og bli kriminell. Ikke drikk alkohol på høye doser bare.
Når det kommer til diazepam er det som nevnt tidliger så liten fare for at du dør at å tenke på det er meningsløst med mindre du drikker en liter med 40% og setter noen heftige smeller med heroin.

Deg jeg hadde fokusert på her er hvor mye en trenger for en flytur, holdt av det og kost meg med resten. Er nok heller ikke dumt å holde av et par stykker til du skal fly da det alltid er en liten fare for at du trenger de.