Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 3951
Syns lyden i mine kjære gode gamle Koss Porta Pro er bedre.
Har selv hatt fake beats, som jeg kjøpte i utlandet. De fungerte helt greit, ble ødelagt etter to mnd. Senere kjøpte jeg ekte beats, må si wow! Det er verdt det vist du setter god lyd høyt!
*insert tittel her*
Trådstarter
[quote=tgod;2565077]Ja der tok du meg altså. [/

Sier ikke du er en liten unge som ikke har råd til de, det var ikke rettet mot noen uansett.
Her er en anmeldelse av innerfidelity, en som har stor respekt innenfor hi-fimiljøet. Anmeldelsen sier alt.

http://www.youtube.com/watch?v=ipZY0qGrA9Y
Beats har middelmodig lydkvalitet om man skal gå etter en hensiktsmessig lydstandard. Kjøp AKG, og få samme kvalitet til ca 400 kr..
Sitat av apocalypse Vis innlegg
..uansett har du ingen garantier for at de ikke er laget av utnyttede barn uten beskyttelsesutstyr for ingenting.
Vis hele sitatet...
Quoter meg selv. Hvorfor er det ingen som engang kommenterer dette? Driter folk så ettertrykkelig i hvordan produktene de kjøper er produsert at pris er det eneste som betyr noe? Det finnes selvsagt mange flere grunner til å vike unna slike produkter, hvis man bare tenker seg om. Den tilsynelatende likegyldigheten skremmer meg.
Beats er IMO: Overpriset møkk.

Sitat av apocalypse Vis innlegg
Quoter meg selv. Hvorfor er det ingen som engang kommenterer dette? Driter folk så ettertrykkelig i hvordan produktene de kjøper er produsert
Vis hele sitatet...
Ja, vi(les; jeg) gjør faktisk det.
Sist endret av TheFatNorseman; 10. mai 2012 kl. 13:52.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Quoter meg selv. Hvorfor er det ingen som engang kommenterer dette? Driter folk så ettertrykkelig i hvordan produktene de kjøper er produsert at pris er det eneste som betyr noe? Det finnes selvsagt mange flere grunner til å vike unna slike produkter, hvis man bare tenker seg om. Den tilsynelatende likegyldigheten skremmer meg.
Vis hele sitatet...
Det er vel heller noe de fleste ser igjennom fingrene på, eller er uvitende om.
*insert tittel her*
Trådstarter
Kom vel litt off topic nå eller?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Da tror jeg ikke du har prøvd noen andre hodetelefoner før, fordi Beats er vel noe av det mest overprisa og oppskrytt-dritten jeg noensinne har lagt øya mine og hatt på hue mitt.

Sorry as..
Vis hele sitatet...
Kan ikke tro du mener det er dårlig lyd... Selvfølgelig, det finnes headset med bedre lyd en beats'a, men dårlig? Tro meg har prøvd massevis av headset og kan innrømme at jeg ville heller gått for bose sine headset, men som sagt: det er ikke dårlig lyd! Og de er heller ikke jævlig å ha på