Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 975
Hei!

Jeg er en producer som har holdt på i tre år, Har lagd sanger for noen russ osv.


Holder for tiden på med en ny låt og det hadde vært kjekt med feedback på låta.
Gjerne kom med innspill om hva som burde vært annerledes.

http://soundcloud.com/hypemusicelectro/matix-id-1
Ikke ille! Hører ikke på mye annet enn house, og det var deilig med noe som ikke var SÅ likt alt det vanlige. Sangen får til og med en meget stor ære ved å utgjøre 1/33 del av ipoden min. Keep it up.
Sist endret av Entourage; 19. mai 2012 kl. 18:52.
Trådstarter
Jøss, flott å høre, Entourage

Kan jo nevne at sangen er så absolutt inspirert av Hardwell's store "Encoded" som jeg har hatt på spotifylista/youtubelista i en god stund nå!
Sitat av Helso Vis innlegg
Jøss, flott å høre, Entourage

Kan jo nevne at sangen er så absolutt inspirert av Hardwell's store "Encoded" som jeg har hatt på spotifylista/youtubelista i en god stund nå!
Vis hele sitatet...
Minte meg litt om Encoded da du nevnte det ja, som for øvrig også har plass på poden.
Trådstarter
Sitat av Entourage Vis innlegg
Minte meg litt om Encoded da du nevnte det ja, som for øvrig også har plass på poden.
Vis hele sitatet...
Jepp, Er plukket småting fra Encoded fra Hardwell, og noe fra Porter Robinson, som er kjent for enkel plukk som bygger seg opp til en sjuk saw
Det var godt å høre på!

kp my friend!
Trådstarter
Sitat av xaine Vis innlegg
Det var godt å høre på!

kp my friend!
Vis hele sitatet...

Godt å høre at du liker den

Kp? Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente med det jeg
Kp = Kvalitetspoeng. Likte sangen selv!
Trådstarter
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Kp = Kvalitetspoeng. Likte sangen selv!
Vis hele sitatet...
Ah! nå følte jeg meg riktig smart! den greia på sida der ja.

Takk for det
Yepp yepp fantastisk behagelig og høre på har lagret den
Trådstarter
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
Yepp yepp fantastisk behagelig og høre på har lagret den
Vis hele sitatet...
Flott at den faller i smak hos deg
Likte det. Kort fortalt.
Likte den, er ikke så mye mer å si. Om jeg ikke husker feil eller tar deg for å være en annen person så har jeg hørt noe av dine tidligere verk under et annet navn, og kan si at du har utvikla deg!
Trådstarter
Sitat av tonyH Vis innlegg
Likte den, er ikke så mye mer å si. Om jeg ikke husker feil eller tar deg for å være en annen person så har jeg hørt noe av dine tidligere verk under et annet navn, og kan si at du har utvikla deg!
Vis hele sitatet...
TonyH: Takk for det! Jeg har gått under navna "DJ Ballsack" "Helso PROD." "Kid Floz" og "Hype" tidligere

Skiftet navn en hel rekke ganger, Men føler jeg er fornøyd med navnet nå

Mulig du har hørt The Bravos 2012 sin sang med Johnny Bravo som vokalist, den var det jeg som lagde

Beklager , Jeg bumper den. Vet ikke helt om det er lov men dere får huke tak i meg om jeg gjør noe ulovlig.

Håper bare noen kunne kommet med noe mer feedback Negativ kritikk er velkommen!
Sist endret av Helso; 22. mai 2012 kl. 17:08.