Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1008
Har lastet ned Pokerstars, og lagd meg en ny account. Har validert denne, men måtte ikke bruke valideringskode (?).

Problemet mitt er at under "Turneringer", så kan jeg ikke se verker "VIP", "Freerolls" eller "Special", og jeg kan heller ikke se "Kasse" som skal være nederst i høyre hjørne. Noen som har hatt det samme problemet, evntuelt vet hva som er feil?

Takker for all hjelp
Lastet du ned fra Pokerstars.com eller Pokerstars.net?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Fikk svar på supporten nå. Hadde visst lastet ned feil versjon, dvs .NET-versjonen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Bruker denne tråden litt nå, tenkte jeg ikke trengte å lage en ny en.

Noen som vet om en enkel (les: trenger ikke admin e.l.) måte å kunne spille poker (PokerStart/FullTilt) på skolepcer?
http://portableapps.com/node/6932 Ikke helt, men muligens med noen snåle prosedyrer. Du får utforske og se om du kan hakke den på plass -
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av pidget Vis innlegg
http://portableapps.com/node/6932 Ikke helt, men muligens med noen snåle prosedyrer. Du får utforske og se om du kan hakke den på plass -
Vis hele sitatet...
Jada, har funnet portable, problemet er å koble seg til serveren deres på skolenettet.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jada, har funnet portable, problemet er å koble seg til serveren deres på skolenettet.
Vis hele sitatet...
Du blir vel kanskje blokket av brannmur/proxy da? Kanskje teste med en vpn - hotspotshield eller cyberghost er gratis.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av pidget Vis innlegg
Du blir vel kanskje blokket av brannmur/proxy da? Kanskje teste med en vpn - hotspotshield eller cyberghost er gratis.
Vis hele sitatet...
Kan bare først nevne at jeg er ganske uvitende til vpn. Prøvde begge, men de trenger admin-rettigheter for å kunne installeres. Fant en portable-"vpn client", men her må jeg fylle inn brukernavn, passord og "VPN server". Er jeg helt på jordet nå?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Kan bare først nevne at jeg er ganske uvitende til vpn. Prøvde begge, men de trenger admin-rettigheter for å kunne installeres. Fant en portable-"vpn client", men her må jeg fylle inn brukernavn, passord og "VPN server". Er jeg helt på jordet nå?
Vis hele sitatet...
Det skal mere til for og spille poker på skola.

Så og si alle porter på skoler er blokkert, det er som oftest 80, 8080, 21, 22, 443 som er open på skolenettverk.

Så du må skaffe deg en proxy/vpn som fungerer på skolen din.

Noe jeg trur kanskje du burde høre med noen du faktisk kjenner, som kan hjelpe deg. (Jeg tenker på at hvis du ikke har fjernet admin sperre, så tviler jeg på at du kan no serlig mye om data) Ikke for og være frekk :P

Tips du kan se på er:

VPN (Noe som ikke vil fungere på skolen)
Proxy (Vi spesefikke porter)
SSH (Noe som fungerer utmerket da det kun er 1 person som skal benytte dette)

Jeg vil anbefale deg og sette opp en datamaskin med SSH hjemme, også kobler du deg til denne ifra skolen.. Dette går automatisk på port 21 og 22, så du slepper og konfigurere dette

Du kan søke på HOWTO: SSH tunnel windows/debian (kommer ann på hva du vil ha)

På debian er det svert enkelt og sette opp ssh. Etter du har instalert Debian, så skriver du bare sudo apt-get install ssh (muligens openssh eller noe i den duren, husker ikke helt) Men alt dette finner du guids på hvis du googler litt

Du må også opne porter i routeren, dette finner du også guides på
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Høres bra ut, skal prøve meg litt fram og se hva jeg får til
Eller bare bruke teamviewer mot sin egen pc hjemme. Ferdig oppsatt på 2 minutter.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Bruker TeamViewer på iPadden min. Er ikke dette veldig laggy? Mtp at man har tidsfrister osv?