Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1735
Hei
Jeg har akkurat lett i den gamle spillskuffen min og der fant jeg kampen om midgard 2. Installasjonen går fint, men når det kommer til å starte spiller får jeg bare opp et start bilde og så kræsjer spiller.
Har prøvd å re-intallere spillet, men dette funker ikke. Funker heller ikke å kjøre spillet i kompabilitetsmoduser enn win7..

Jeg har windows 7 ultimate 64 bit
Gigabyte GA-MA790X-UD3P
AMD Phenom 2 x4
4 gb ram
to stykk ati radeon 5770 i crossfire

Noen som kan hjelpe meg??
Jeg har spillt dette spillet i 4 år... Og har ALDRI hatt dette problemet, høres rart ut..
etter litt googling kom jeg fram til dette:
So the solution is to add an Options.ini in the CUsers\[your login name]\AppData\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) Files folder (or CDocuments and Settings\[your login name]\Application Data\My Battle for Middle-earth(tm) II Files if you use XP) and put the following content in that new created file:
AudioLOD = High
HasSeenLogoMovies = yes
IdealStaticGameLOD = High
Resolution = 1024 768
StaticGameLOD = High
TimesInGame = 5
Vis hele sitatet...
Vel... jeg brukt to minutter på å google litt rundt.. og fant http://www.sevenforums.com/gaming/32...earth-2-a.html

Sitat:

Found the solution... I bet you have a big monitor, as i do. It seems EA doesnt like big monitors. So the solution is to add an Options.ini in the CUsers\[your login name]\AppData\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) Files folder (or CDocuments and Settings\[your login name]\Application Data\My Battle for Middle-earth(tm) II Files if you use XP) and put the following content in that new created file:
AudioLOD = High
HasSeenLogoMovies = yes
IdealStaticGameLOD = High
Resolution = 1024 768
StaticGameLOD = High
TimesInGame = 5

Fanden! noen kom før meg XD
Sist endret av Tfan; 19. januar 2011 kl. 18:47.
Dette fungerer ikke for meg som bruker win 7 64 bit. Jeg hadde ikke mappen som heter "Roaming" eller "my battle for middle earth files", så jeg lagde de og la .ini fillen inni. Likevell kommer kræsjen på starten..

unnskyld gutta, liten skrive feil med i bilde i fila.. xD newb feil fra min side, takk for hjelpen gutta
Skal spille det på TG...not!