Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2247
Hei!

Min NAT var åpen for noen dager siden, men det kunne skje at det stod at den var "strict" da var det bare og restarte spillet og den var "open" igjen.

Men nå står den konstant på strict, og unpn er enabled.

Hjelp?

Kan kanskje ha noe med at nettet går usedvanlig tregt her for tiden, tror ikke noen laster ned og pinger vg med et gjennomsnitt på 208ms noe som er sykt tregt.
Gå på xbox.com og finn ut hvilkene porter du skal åpne.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Gå på xbox.com og finn ut hvilkene porter du skal åpne.
Vis hele sitatet...
Det er PC, og det har fungert før. Så litt rart at jeg plutselig må åpne porter nå, siden det virket flawless for en uke siden.
Samme skjedde meg, er bare det at jeg fikk tildelt ny IP, sjekk routern og se hvilke porter din respektive ip er forwardet til.
Dette er et problem som går igjen på alle MW2-versjonene (xbox, ps3 osv). Det har kommet en fix til det på ps3, vi andre må bare vente...
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Bekks Vis innlegg
Dette er et problem som går igjen på alle MW2-versjonene (xbox, ps3 osv). Det har kommet en fix til det på ps3, vi andre må bare vente...
Vis hele sitatet...

Fix, mener du med det?
Det har ikke komt noe fix til det, du må logge inn på nettverket ditt og åpne portene manuelt.
Skal vær en bra detaljert tråd om dette her enn eller annen plass på forumet
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Dere er over 1 år for sent ute, trenger ikke noe mer hjelp nå.