Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1120
Hvordan får eg en sånn hammer som eg kan slette vegger, osv med på sims2 ? Den er liksom ikke der med resten av verktøya når eg skal bygge hus, osv
Er ikke sikker, men er det ikke sånn bulldozer x]
Hold shift eller control inne, husker ikke helt hvem det var.
SeLecTriC's Avatar
Trådstarter
11 1
tror det er en sånn hammer :P Skal vel alltid vere en hammer der eller ? Bulldoseren finner jeg ikke heller :S

åh det funka m control thx =D Men likevel, skal det ikke vere en sånn hammer der ?:P det er det når jeg har sett på youtube :S
Dette var vel litt waste av plass på nFF?
SeLecTriC's Avatar
Trådstarter
11 1
Har søkt rundt på google og youtube, men fant ingen svar så måtte nesten bare spør her
Sist endret av SeLecTriC; 14. januar 2011 kl. 11:07.
Sitat av SeLecTriC Vis innlegg
Har søkt rundt på google og youtube, men fant ingen svar så måtte nesten bare spør her
Vis hele sitatet...
Du glemte det med åpenbare stedet, manualen til The Sims 2
SeLecTriC's Avatar
Trådstarter
11 1
det tenkte jeg ikke på :P
Fantastisk at ingen har referert til google enda, men for å gjøre saken enkel: søkte på: "sims 2 delete walls"


Sitat av norsolid Vis innlegg
Dette var vel litt waste av plass på nFF?
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden kan du skrive noe slikt?

Han hadde et problem med et spill og forhørte seg på et underforum kalt spill her på freak.no - mye mer relevant enn det kan det faktisk ikke bli.

*Sigh*

Sitat av Phenobix Vis innlegg
Du glemte det med åpenbare stedet, manualen til The Sims 2
Vis hele sitatet...
Åpenbaring!

Er dog ikke alle som har manualen liggende, så er nok ikke noe fare i å forhøre seg her hvor andre mest garantert har vært borti spillet.

Sitat av SeLecTriC Vis innlegg
åh det funka m control thx =D Men likevel, skal det ikke vere en sånn hammer der ?:P det er det når jeg har sett på youtube
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det var Sims 2? Bruker du utvidelsespakke? Og i tilfellet; samme utvidelse som du har sett.
Sist endret av waf; 14. januar 2011 kl. 11:28.
SeLecTriC's Avatar
Trådstarter
11 1
Er du sikker på at det var Sims 2? Bruker du utvidelsespakke? Og i tilfellet; samme utvidelse som du har sett.
Vis hele sitatet...
Ja, det er sims 2 og nei. Sikkert bare en bug, men det funker med ctrl
Sist endret av SeLecTriC; 14. januar 2011 kl. 11:35.
Sitat av waf Vis innlegg
Hvordan i all verden kan du skrive noe slikt?

Han hadde et problem med et spill og forhørte seg på et underforum kalt spill her på freak.no - mye mer relevant enn det kan det faktisk ikke bli.

*Sigh*
Vis hele sitatet...
Takk! Skulle til å skrive akkurat det samme.
Sitat av waf Vis innlegg


Åpenbaring!

Er dog ikke alle som har manualen liggende, så er nok ikke noe fare i å forhøre seg her hvor andre mest garantert har vært borti spillet.

Vis hele sitatet...
I bruker manualen til The Sims 3 så står det ikke engang nevnt hvordan en kan flytte ifra hus til hus.
Meld deg inn i the sims forumet, der er det mye ideer og tips å hente Uansett så skal det være en sleggeknapp ganske langt til venstre når du er i bygggemodus. Når du har valgt den er det bare å trykke på hva som helst som skulle ønskes sletta.
SeLecTriC's Avatar
Trådstarter
11 1
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Meld deg inn i the sims forumet, der er det mye ideer og tips å hente Uansett så skal det være en sleggeknapp ganske langt til venstre når du er i bygggemodus. Når du har valgt den er det bare å trykke på hva som helst som skulle ønskes sletta.
Vis hele sitatet...
Finner den ikke :P Mye som mangler på spillet :S , men anyways thx
Sist endret av SeLecTriC; 19. januar 2011 kl. 00:01.