Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1072
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Har nettopp begynt på igjen å spille litt cs.

Har en Acer Aspire 5741G bærbar pc.

Det går smooth å spille på den, bortsett fra at CS fryser seg i brøkdelen av et sekund innimellom. Dette kan da være ganske irriterende "in action".

Noen som har noen gode tips?
har du i laderen mens du spiller? cs lagger ekstremt hvis jeg spiller uten å ha i laderen i skole pc'n min.
Har du WLAN og XP så må du skru av Wireless Zero Configuration etter du har koblet deg til nettverket.
62.63.43.97:27015

prøv på den serveren.
Har du Win 7 ?
Er det CS 1.6 ? CS Source ? CS source beta ?

I så fall .. Om det er cs 1.6

Burde du kjøre spillet i Win xp service pack 2 ..

Finn Cs launcheren ..

> Høgre klikk
> Egenskaper
>Kompatilietet
>Merk ruta ved " Kjør programmet i kompatilietmomdus "
> Velg Win xp service pack 2 ...
> Trykk bruk ..
Sist endret av Spaycer; 13. januar 2011 kl. 15:07.
Gode tips til ytelse:
Kjør > powercfg.cpl / Power options @ Control Panel > Velg "High performance"
-Normalt så begrenses ytelse for å spare strøm.

Sjekk at din antivirus står på tomgang, og at planlagte oppgaver er satt opp utenfor din spilletid.
-At antivirusen bestemmer seg for å ta et søk mens du spiller, vil kreve betydelige ressurser.

Slå av virtuelt minne hvis du har nok (jeg hater å skrive det overbrukte ordet)-FYSISK minne.
-Unngå at spilldata (lyd, bilde) blir mellomlagret til harddisk, for det er idiotisk.

Dette er tre ting som blir veldig lett bortglemt.
Det er mange som spiller på gaming-rigs med strømsparing aktivert.

Ikke forvent at disse vil hjelpe på en Acer-maskin, for det er noen forbanna dritt-pcer likevel.
Spar deg menneske, kast den i boss.
Lykke til. Tvi tvi. Osv.
Og foresten ... Jeg kjører dette programmet på min pc .. Alle program jeg ikke trenger menst jeg gamer,, Skrues av bare ved å klikke på Boost Og når jeg er ferdig .. Trykker eg på normal modus ..

Sender link til siden
http://www.iobit.com/gamebooster.html

Direkt download av gratis versjon Game Booster
http://www.iobit.com/downloadcenter....t=game-booster
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, skal lese over å prøve ut.