Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1369
Har spilt Battlefield Bad Company 2 i flere uker nå. Kjøpt dette fra Steam, og alt har fungert kjempefint. Jeg spiller kun online.

Men nå de siste dagene hender det at spillet plutselig fryser seg helt midt i gameplay. Virker ikke som det er noe tidsbestemt punkt at spillet fryser på.
Skjermkortdriveren min er up 2 date også, så da skjønner jeg ikke hva som kan forårsake dette problemet.

Har dere noen ideer?

Når spillet fryser må jeg restarte hele maskinen for da funker ikke ctrl+alt+del heller.

Jeg kjører Win XP service pack 3 (ikke fortell meg at jeg bør skifte til win7..det kan vi ta i en annen tråd)
Fryser bare bildet eller blir skjermen svart o.l
Kun bildet (men lyden fortsetter som normalt...dvs. jeg hører de kriger videre utpå slagmarka)
Kanjse det er skjermkortet eller noe..
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Kun bildet (men lyden fortsetter som normalt...dvs. jeg hører de kriger videre utpå slagmarka)
Vis hele sitatet...
hmm. Da vet jeg ikke
En skulle jo tro det var noe med skjermkortet siden skjermen fryser men.....

Kan det være at siste oppdatering til skjermkortet mitt har en bugg eller noe slikt? Men det var nå en stund siden sist at den siste oppdateringen kom og..
Kjører Geforce 8800 GT (Noen andre som har dette kortet, som spiller BFBC2 med oppdaterte drivere som får samme problem?
Black Ops klikker for meg nå for tida. men da bare stopper det helt og jeg må restarte, kan skje når som helst.

kjøpt på Steam...
▼ ... over en uke senere ... ▼
i stedenfor å starte en ny tråd henger jeg meg på denne. spillet mitt fryser randomly, og jeg har prøvd alt som står på support siden til BC2. det gjelder også vietnam. det står at jeg skal oppdatere drivere, noe jeg har gjort, og ta av hardware acceleration på lydkortet. her er problemet, jeg har eksternt lydkort og den instillingen er ikke der den skulle ha vært. noen som har peiling? BC2 er egentlig det eneste spillet jeg vil spille for tiden, og det er også kjipt å bruke masse penger på ett spill jeg ikke kan spille :/

shameless self bump