Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1194
Har i dag letet etter gamle spill som egner seg til ekstremt gamle PC'er.
Da kom det en mimrebombe, og jeg snublet over Commandos 2 "Men of Courage"
Sjekket prisen på Steam... 38 kroner og 50 øre.
Størrelsen er tett under 2 GigaBytes.

Så jeg lurte på om det var noen freakere som har lyst til å runde spillet i festlig lag en eller annen kveld?
Her støttes det 8 spillere, men jeg vet ikke hvordan det fungerer, aldri prøvd det før.

Spillet går ut på at en håndfull mann, spesialisert på hvert sitt felt, går inn for å sabotere tyske installasjoner og whatnot under den andre verdenskrig.

Youtube Trailer
Sist endret av Rolsen Royce; 9. januar 2011 kl. 16:19.
jeg har den gamle slagern liggende her et sted hjemme, er alltid keen på å spille noen gamle klassikere, kanskje til helgen?
Litt OT Rolsen Royce, men hvis du også kjøpte Commandos - Behind enemy lines og sliter med at spillet går alt for fort legger jeg ut en alternativ exe-fil som skal fikse problemet.
http://home.no/m1th/stuff/Comandos.exe
jafan commandos husker jeg fra barndommen

husker best når man fikk ny pc, instalerte behind enemylines og vips 1 stk ubrukelig spill, da alt gikk i highspeed hele jævla tia
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Jeg trenger ingen fix Mith, min kopi fra Steam fungerer 100% uten feil i 64bit Windows 7.
Men den er kanskje nødvendig for visse andre personer. Den er fin.

Har også funnet ut at hvert oppdrag støtter varierende mellom 2-8 spillere, men det er flest 4'ere.
Er fortsatt usikker hvordan det fungerer i praksis.
Fikk tak i savegames, slik at jeg har alle banene tilgjengelig. (For å spille en bane i multiplayer, må den være rundet i single først)
Ja, jeg har versjon 1.20
Kan med glede joine etter at ny datamaskinen kommer.

Husker jeg spilte dette hver dag i en hel sommer, genialt spill.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg funnet ut hvordan det fungerer.
Hvis et oppdrag har 5 personer, kan 1-5 spillere være med.
En spiller kan styre 1 eller flere personer.
De commandosene man velger ut, er fast igjennom hele oppdraget.

Jeg og en med-ircer kommer til å spille på lørdagskvelden.
Gir ut IP når kvelden kommer.