Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 17186
Jeg har prøvd å google og youtube anbefalinger til enkle og addictive PS4-spill som man kan spille sammen i sofaen, men det er en jungel som er umulig å navigere.

Jeg er egentlige på jakt etter noe så enkelt som candycrush, men som er litt mer beregnet på at man kan være to som spiller. Noe som er lett underholdende, og som ikke krever at man må bruke masse tid på å "lære" seg spillet.

Er det noen som har noen tips?
Overcooked 2 kan være verdt en titt. Rayman legends er morsomt coop, mye å velge i. Hvilke sjangrer liker dere?

Borderlands, dead nation og lara croft temple of osiris har alle local coop å er bra spill men litt mer å sette seg inn i.
Sist endret av bullshit..; 10. juli 2019 kl. 22:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Towerfall! Artig flerspiller hvor man skal skyte hverandre med piler. Fort gjort å komme inn i og raske omganger. 😊
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Brawlhalla kan du laste ned gratis fra PS-store.
Enkelt, kjapt og litt crazy arcade-slossespill, dere kan spille 1 vs 1 eller alle mot alle med 2 andre spillere online
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Anbefaler Gang beasts. Koster rundt 140kr om jeg husker riktig. Er ikke noe story å sette seg inn i, kan spilles online og multiplayer. Litt repetitiv å spille alene men sammen er det gull, tar litt tid å bli vandt til kontrollene men er verdt å sjekke ut
Jeg syntes Team Sonic Racing var gøy, der kan du spille multiplayer fra sofaen eller online.
Enkelt å lære seg og morsomme baner.
Kanskje det kan være noe?
stepry's Avatar
Trådstarter
Har sjekket ut alle tipsene på youtube, Overcooked virket kanskje mest som den type spill jeg er ute etter, men syntes det så litt lite "rewarding" ut? Burde kanskje teste det uansett

Både Towerfall og Brawlhalla minte meg mye om Super Smash Bros, et spill jeg digga, men med dårligere grafikk :P Har lett etter spill som ligner på Super Smash, men alle jeg har funnet er veldig old-style pixel-grafikk. Jeg vet at man ikke skal bry seg så mye om grafikk men heller om gameplay, men må innrømme at jeg gjerne heller mot litt mer "polert" grafikk

Gang beasts så originalt ut, det skal også testes Sonic Racing lignet på Mario Cart, det var en innertier i gamledager, så det må også testes

Setter pris på alle tips, tar gjerne imot flere
Sist endret av stepry; 11. juli 2019 kl. 21:49.
Brawlout er det nærmeste du kommer smash bros på ps4, Unravel two og Dont starve together er også kjekke coop spill. Brawlhalla og towerfall ascension som allerede er nevnt er jo litt i smash sjangeren også
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg digger Borderlands! Vanvittig underholdende med sprø humor og masse loot.
Spillet er på sitt beste når man spiller sammen med noen, om det er online, Split screen, Eller begge deler!
Borderlands 3 kommer til uka
Sist endret av Sam; 10. september 2019 kl. 14:07.
R.i.p 23.04.2021
Until dawn .spill i mørket med høy lyd .