Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2857
Har søkt litt på nettet for å se om jeg finner noen som selger concerta eller ritalin. Det kom opp flere "nettapotek" som tilbyr salg av alt mulig.
Har epost`et med to av disse, og det virker jo greit nok.
Er det noen som har prøvd å bestille fra noen av disse, hva er erfaringene i så fall?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om en ganske kjent og trusted vendor fra darknet som har opprettet ett nettapotek på clearnet, er det det du mener?
Trådstarter
7 3
Det vet jeg ikke. Tenkte på dette og liknene: https://kjop-god-medicin.com/product...norge-ritalin/
Sist endret av MeTheWall; 11. juli 2019 kl. 14:37. Grunn: Det er ikke tillatt å spørre etter eller legge ut lenker til sider som selger legemidler/rusmidler ulovlig.
Ser ut som svindel. Masse auto-oversatt tekst og utrolige priser... Selvfølgelig ikke ekte. Spesielt nettadressen syns jeg var meget sketchy...
Sorry men nettsiden du referer til er nok mest sannsynlig 100% scam. Bruk Darkweb, innenlands.