Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 467
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kom over noe sopp og syre.

Ser fordelen med microdose syre fremfor sopp, og virker mer prisgunstig med syre.


Dere som har prøvdz hva er største forskjellen? Hva slags rutine og dose har dere? Har sett alt fra 7xuka til hver 3.dag.

Skal bruke det for å se om det funker bedre en små.dlser edibles for meg.

Rapport kommer.

Er det altfor mange av disse trådeme så bare slett.
https://freak.no/forum/showthread.ph...=microdosering
Hadde sett på denne om jeg var deg. Synes den var ganske spennende å lese.
Sopp er vel ikke så dyrt å microdosere om du klarer å plukke nok i sesongen kan du lett ha det gjennom 1 år tror jeg.
Men styrken på soppen varierer jo så det er jo noe.
Hold oss oppdatert!
lykke til
Jeg fikk vel 220 ug for 160kr, så hvis man kjører 15 uq doser hver tredje dag, som er standarden, da ender man opp med 100kr ish i måneden på mikrodosing, ikke akkurat sinnsyke summer. Mikrodosing med lsd har ikke hatt sinnsyk effekt utifra det jeg har merket, det eneste stedet jeg har merket at det kan være en god hjelp i sosiale settinger. Føler det er lettere å engasjere seg og mase om alt mulig. Lett for å bli litt space ut om man tar for mye, noe som gjør dagen svært uproduktivit, så viktig å prøve seg frem til riktig dose
Sist endret av Jorg; 26. oktober 2020 kl. 11:17.