Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 974
Leter etter et spill som omhandler en snodig liten leirefigur. Spillet er i all hovedsak et "point and click"-spill.

Alle omgivelsene er laget av leire.

Spille starter med at man må trykke på en rød knapp ved en dør for å få åpnet den. Deretter må man henge seg i noen tau med ringer i enden, for å ikke bli spist(?) av et monster eller noe.

Lenger uti spillet må man sprenge et monster med noen dynamittkubber og en fyrstikk. Han bringer fram dette monstret ved å spille på en spilledåse.

Nevermore eller Neverland er ord som betyr noe i forbindelse med spillet tror jeg, men har ikke funnet noe på google.

Har tegnet han slik jeg husker han i paint(), men han så ikke like sinnsyk ut i spillet, men hadde av og til noen gale glis.

EDIT: Han hadde ikke runde øyne med heller to loddrette streker!
Sist endret av VinumSabbathi; 25. oktober 2010 kl. 15:38.
The Neverhood.
The Neverhood ja, som goopy sier. Digger fantomtegningen din! Kan eg få låne den til avatar?
Sist endret av Onkel Smågodt; 25. oktober 2010 kl. 17:10.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Onkel Smågodt Vis innlegg
The Neverhood ja, som goopy sier. Digger fantomtegningen din! Kan eg få låne den til avatar?
Vis hele sitatet...
Yep, det kan du =)