Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1078
Eg bruker

Kode

set treeview.selecteditem.parent = tmpNode.parent
og det funker som det skal, men eg vil at ein node ikkje skal ha ein parent. Eg har prøvd Nothing, Null, "" og andre metoder men eg får ikkje fjerna parent fra ein node. Det skal vel gå an? Er det noen som veit korleis?
Trådstarter
86 0
Eg vil at treeview.selecteditem.parent = Nothing, men det går ikkje.

Er det ingen som har peiling?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Kan være greit å gi litt mer informasjon om hvilken sammenheng dette er i, så er det kanskje litt enklere for oss andre å finne ei løsning for deg
Trådstarter
86 0
Eg bruker treeview:
Når ein node ikkje har ein parent, så er verdien .parent = Nothing
Når eg skal gi ein node ein parent, så skriver eg .parent = "namn"
Men ka skal eg skrive vist eg vil at ein node IKKJE skal ha ein parent?

Eg har prøvd å skrive .parent = Nothing, men får berre feilmelding om at det er feil objekt eller no.

Så det eg lurer på, er om det finst andre metoder (som funker) som får fjerna .parent eller satt den til Nothing.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hmm.. kan ikke så innmari mye VB foreløpig, holder på å lære meg det. Det eneste jeg kan tenke meg foreløpig er at du setter .parent = null eller false? Om ikke så får du sette din lit til de andre på forumet som muligens har no mer fornuftig å komme med
Trådstarter
86 0
Nei det har eg og prøvd....

Eg og helde på å lære meg vb, det er ikkje enkelt når alt eg har er ein "Visual Basic for dummies" bok. Pluss at eg ikkje har hjelpe-filene som pleier å følge med Visual Basic 6.0...
Er det mulig å sette parent nodens child til null (eller nothing, eller hva det nå er som brukes i VB)? Det er ihvertfall det jeg gjør i C++. Noe sånnt som dette:

Kode

if(parentNode && parentNode->childNode == this)
{
    if(nextNode != this)
        //Sett parentens child til neste "sibling"
        parentNode->childNode = nextNode;
    else
        //Detach denne noden
        parentNode->childNode = null;
}
Vet ikke om du kan C++, men du skjønner sikkert hva jeg mener.
Trådstarter
86 0
Det er det eg prøver.

Eg fant ut at ein node som ikkje er tilknytta ein parent, har Nothing som verdi. Men av ein idiotisk grunn, så går det ikkje an å sette verdien tilbake til Nothing. Derfor lurer eg på om det finst ein anna metode for å gjere dette. Har prøvd å bruke unset .parent, men det gjekk vist ikkje.

Det bør da gå an på eit vis!?
hva slags node er det snakk om? hvor er denne noden?

mr_eff: VB har vel ikke pekere, så tror ikke det er en pekerliste det er snakk om...
Trådstarter
86 0
Slik ser programmet mitt ut
http://home.c2i.net/rdvergsdal/bilder/todo/todo1.png
Det du ser no er fleire nodes, "Edit" har verdien "Programmer" i .parent fordi den går under "Programmer".

Det eg vil, er å gjere om t.d. "Edit" slik som "Programmer", altså ikkje under ein anna node. Eg veit at "Programmer" har .parent verdien Nothing, ergo må .parent være Nothing vist den skal være "uavhengig".

Derfor vil eg vete korleis eg kan endre .parent verdien hos ein node om til Nothing. Eg har prøvd med

Kode

set treeview.selecteditem.parent = Nothing
men då kjem det berre ein feilmelding opp om at det ikkje går.

Håper noen kan hjelpe meg dette, eller finne andre løysingar på problemet. I så fall takker eg på forhånd.