Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1835
Hei. Noen har bestillt en masse drit til 5000kr fra wish til min adresse. Klarna konto som betalingsløsning, er det noen mulighet å finne enten IP-adresse eller hvilken enhet det er bestillt fra?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei. Anmeld det og bestrid bestillinga skriftleg.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei. Anmeld det og bestrid bestillinga skriftleg.
Vis hele sitatet...
Så support har ikke lov å besvare noen av det? Jeg har kontaktet Klarna å fått dem til å fryst kontoen min å kansellert bestillingene. Lensmannkontoret på mandag
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Så support har ikke lov å besvare noen av det? Jeg har kontaktet Klarna å fått dem til å fryst kontoen min å kansellert bestillingene. Lensmannkontoret på mandag
Vis hele sitatet...
Korrekt. Det er taushetsbelagte opplysningar.
R.i.p 23.04.2021
For og bestille med klarna må man ha fult person nr. Har du nylig mistet bankkort etc? Hat folk på besøk som kanskje har snoket?
Sitat av Tarm Vis innlegg
For og bestille med klarna må man ha fult person nr. Har du nylig mistet bankkort etc? Hat folk på besøk som kanskje har snoket?
Vis hele sitatet...
Fødselsnummer... Personnummer er bare 5 siste nummerene i Fødselsnummeret (11 siffer). Fødselsdato + personnummer = Fødselsnummer
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
man kan også regne seg frem til personnr, for de som kan det.

personnr består av fødsel dato og Individnummer og de 2 siste tall er Kontrollsiffer
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
man kan også regne seg frem til personnr, for de som kan det.
Vis hele sitatet...
Nei, du kan ikkje regne deg fram til det. Det er tildelt sekvensielt, så du kan prøve deg fram, og det er eit avgrensa tal gyldige personnummer for ein gitt dato, men det krev fort eit titals forsøk per dato å finne korrekt nummer.