Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1301
Vet noen om om hvor jeg kan finne slike typer strømknapper? De skal være relativt flate, ikke noe høyde altså, slik som de på bildet, bare skalert opp. De jeg har nå er for små til det jeg skal bruke dem til Vet jeg kan bestille fra nett, men skulle gjerne hatt de med en gang, så lurer på om noen tilfeldigvis vet om en plass hvor det selges slike i Oslo/Akershus-området eller eventuelt en side som leverer superraskt?
Takk for alle svar
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Elfa har.

www.elfa.se
Den du har bilde av ts - heter Alps micro switch.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mechie Vis innlegg
Den du har bilde av ts - heter Alps micro switch.
Vis hele sitatet...
Alps er en produsent. Tipper Amphenol, AMP/Tyco, Harting og fleire lager liknande brytarar, med identisk pinspacing og mekanisk dimensjon.
Tact switch (tactical switch) kalles de og er ekstremt mye brukt. Bare å google så finner du de med en gang. De finnes også med 45 graders vinkel samt forskjellige lengder på selve skaftet.
Ebay for eksempel, jeg garanterer at du får dette innen en uke dersom de sender den med en gang. Postgang fra England er like raskt som internt i Norge har jeg erfart nå.
@Plecto: Det skal vel være tactile switch, ikke tactical