Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 726
sertifisert idiot
Heisann folkens
Fikk en pakke med led stripes i posten idag og kobla dem opp mot kontroll boksen.
Første som slår meg er at det bare lyser blått, og at jeg ikke får skrudd dem av, så bytter kontroll boks, til en jeg hadde liggende, men samme resultat
Så bytter jeg til en annen stripe, men samme resultat.
Er det jeg som gjør noe galt? Har plugget inn alt slik som brukermanualen viser, men får det ikke til å fungere.
Noen som har brukt disse før? Og som kan forklare meg hvor jeg har fucka det opp?

#cyber
Litt ironisk at du har "trenger du hjelp med bilstereo?" i sig, så kommer du hit og spør om hjelp om bilstereo

Har denne tingen et navn? Slik at vi kan søke opp manualer, artikler etc.
Mye bedre enn å sitte å tippe hva du holder på med.
Sist endret av Rolsen Royce; 2. mai 2013 kl. 19:56.
sertifisert idiot
Trådstarter
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Litt ironisk at du har "trenger du hjelp med bilstereo?" i sig, så kommer du hit og spør om hjelp om bilstereo

Har denne tingen et navn? Slik at vi kan søke opp manualer, artikler etc.
Mye bedre enn å sitte å tippe hva du holder på med.
Vis hele sitatet...
Mulig at jeg har missa noe, men en LED stripe har vell ingenting med bilstereo å gjørra xD
http://www.ebay.com/itm/10M-2X5M-150...item5d37c692b1 nærmeste jeg kommer, men min er vanntett