Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2103
Noen som har noen gode forslag på og få bort alt reklame faenskapet som spretter frem når en søker på piratebay. Har lasta ned add blocker men hjelper lite. Er noob på data BTW

Og er det stor sjangs for å bli busta uten vpn?
Du kan jo prøve en annen adblocker. Ublock f.eks! Får ikke testa om det funker selv nå da. Og nei ikke stor sjans å bli tatt uten VPN. Du kan jo sikkert bare bruke et gratis VPN da.
Har brukt ThepirateBay i 2-3 år, lasted ned godt over 3TB film, serier, osv. Aldri blitt tatt, og om jeg en gang får en regning, så har spart massevis med penger.

Har prøvd ulike adblocks jeg også, men aldri funnet en som blokker de tre popups som kommer inniblandt, (om det var det du siktet til).
Takker for svar ja er di 3 som dukker opp hele tiden.
Er det virkelig slik at en VPN ene og alene gjør at man er 100% trygg? Dersom man laster ned et spill f.eks, vil man vel bli banna når man prøver å spille online. Med andre ord kjedelig. Og dersom du da ikke har VPN aktivert, kan serveren registrere piratkopiert versjon og ip?
Sitat av reklame Vis innlegg
Er det virkelig slik at en VPN ene og alene gjør at man er 100% trygg? Dersom man laster ned et spill f.eks, vil man vel bli banna når man prøver å spille online. Med andre ord kjedelig. Og dersom du da ikke har VPN aktivert, kan serveren registrere piratkopiert versjon og ip?
Vis hele sitatet...
VPN gjør deg veldig trygg, men til syvende og sist er det hvor villig VPN provider eventuelt er til å utgi din informasjon til andre som er avgjørende. Så viktig å velge en VPN provider man stoler på.

Du vil kunne spille som vanlig hvis du laster ned et spill. Kan aldri tenke meg at servere kan merke at man kjører piratspill? Er dog noen år siden jeg gamet sist, skal sies.
Sist endret av knewt_; 2. februar 2017 kl. 16:32.
Sitat av reklame Vis innlegg
Er det virkelig slik at en VPN ene og alene gjør at man er 100% trygg? Dersom man laster ned et spill f.eks, vil man vel bli banna når man prøver å spille online. Med andre ord kjedelig. Og dersom du da ikke har VPN aktivert, kan serveren registrere piratkopiert versjon og ip?
Vis hele sitatet...
Du er jo aldri "100%" sikker på internett, det er alltid måter å finne frem. Noen ganger har de som lager VPN programmene plikt til å gi fra seg IP'en som du bruker, i seriøse saker.
Skjønner ikke hva du mener med utestenging på spill? På online spill, som feks. er koblet opp mot steam, så er det så og si umulig å spille online, ettersom du ikke får spilt uten en oppkobling til steam.

Edit: Kanskje jeg missforsto :P Ja, som posten over nevnte, du kan spille helt normalt med VPN, ikke noe forskjell i å ta deg i piratkopier enn at du spiller uten VPN. Dersom du spillet piratspill online, ser jeg ikke hvordan de finner ut at det e kopiert.
Sist endret av Blixus; 2. februar 2017 kl. 16:37.
Det er reklame på piratbukta? Huh, aldri sett slikt der.

Bruk noscript og adblock sammen så har du en kombo som stopper det aller meste.
Slik som jeg har forstått det er det ikke trygt å laste ned uten VPN lenger.
http://www.aftenposten.no/digital/Da...ere-9702b.html

Og VPN gjør deg i utgangspunktet helt anonym så lenge VPN-leverandør ikke gir ut info.

MEN; det er mulig å spore deg opp ved at du feks er logget inn på gmail/ettellerannet som kan knytte din midlertidige vpn identitet til DIN f.eks epostkonto, når du laster ned. Men da kreves det fortsatt en del jobb å linke disse opp mot hverandre, så i praksis er du nok trygg uansett.

Det er iallefall sånn jeg har forstått det, jeg vet ikke sikkert.
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Slik som jeg har forstått det er det ikke trygt å laste ned uten VPN lenger.
http://www.aftenposten.no/digital/Da...ere-9702b.html

Og VPN gjør deg i utgangspunktet helt anonym så lenge VPN-leverandør ikke gir ut info.

MEN; det er mulig å spore deg opp ved at du feks er logget inn på gmail/ettellerannet som kan knytte din midlertidige vpn identitet til DIN f.eks epostkonto, når du laster ned. Men da kreves det fortsatt en del jobb å linke disse opp mot hverandre, så i praksis er du nok trygg uansett.

Det er iallefall sånn jeg har forstått det, jeg vet ikke sikkert.
Vis hele sitatet...
De trusslene der gjelder hovedsaklig en film.. Og du har ingen plikter til å betale den regningen du får.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det er reklame på piratbukta? Huh, aldri sett slikt der.

Bruk noscript og adblock sammen så har du en kombo som stopper det aller meste.
Vis hele sitatet...

Takk for svar er som sakt noob på PC. Hva er noscript? Bruker foresten Google chrome om det har noe å si.