Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2211
Er det andre her som samler på Nes, Snes, 64 og ps1 spill? Begynte å samle for et par år siden selv, men nå har det tatt helt av. Til og med PAL spillene som vi alle eier blir verdt spenn. Kjente titler er verdt oppimot tusenlappen og mer! Super mario bros 3 går for 500. Er jo såklart inspirert av "the game chasers og pat the nes punk.) Men var ikke klar over at det var et marked for det her også. Tanken på at en hver av oss som vokste opp med disse spillene kan sitte med "gull" på loftet gir meg et lite sånn loppemarked kick.

Selv kjøper jeg mine på fri-markeder der de selger dvd, filmer ol., så spør jeg etter gamle "tv-spill". Så har de som regel en gammel kasse oppe på loftet. Hvor kjøper dere spill til disse systemene?

Noen spill som f.eks Turtles, Metroid og visse versoner av duckhunt til og med kan man få så mye som rundt 3-4000kr.

Zelda 2 i boksen med manual 2500-3000! kr. (PAL)

Nå er det sikkert folk som blir forbannet på meg, men sjekk loftet deres gutta, du kan sitte på en gull-gruve.

Selv fant jeg ut det gjennom en 3.part. Jeg hadde masse Transformers og turtles leker som viste seg å være verdt en god slump penger. ( 80 tall- tidlig 90)
Sist endret av A-tillah; 7. april 2016 kl. 22:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anbefaler deg å bli med i facebook gruppa "Spill og Konsoller - Samlegruppa". Her er vi en god gjeng som samler og spiller retro, deler bilder samlinger osv.
Gutta som ikke hadde så mye den gang har fått penger i henda nå. Og de vil kjøpe de lekene/spilla familiene deres ikke hadde råd til da.

Sitat av 295638 Vis innlegg
Anbefaler deg å bli med i facebook gruppa "Spill og Konsoller - Samlegruppa". Her er vi en god gjeng som samler og spiller retro, deler bilder samlinger osv.
Vis hele sitatet...
Er med der! Men gidder ikke gi identiteten min ut her. Skal forresten på retro spillmessa i sandefjord i mai. Har kjøpt "voksen billet" og greier , kasnkje vi møtes der da vett.

Men ja super gruppe, det må jeg si
Sist endret av A-tillah; 7. april 2016 kl. 22:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.