Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2504
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Hei, begynner og bli ganske lei iPhone mobiler nå...

Vil prøve samsung men hvem bør jeg kjøpe ?

Samsung S4 eller Samsung S5 ? kjøper brukt mobil og ser at S4 ligger til 2-3000kr og S5 til rundt 4-5000
Sist endret av Shreddy; 24. juni 2014 kl. 16:59.
Har S4 selv, er veldig fornøyd med den. Har ikke hatt noen store problemer med den i det året jeg har hatt/brukt den.
Vet ikke så mye om S5'en... Hørt med venner / bekjente som har S5?
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Har S4 selv, er veldig fornøyd med den. Har ikke hatt noen store problemer med den i det året jeg har hatt/brukt den.
Vet ikke så mye om S5'en... Hørt med venner / bekjente som har S5?
Vis hele sitatet...
Ja, jo, har jo det! Dem sier at de liker den, har også lest at det ikke er store forskjellen på S4 og S5, så derfor lurer jeg på hva folk synes!
Kjøp Samsung Note III, beste tlf å få. Større skjerm en Galaxy også hvis det er + for deg.
Har en Note III og er enig i att det er beste Samsungen som er å få per idag, men har glatt any day of the week valgt en HTC One M8 fremfor denne.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Okey, Note III virker veldig bra! tror det blir den jeg, skal se litt nærmere på det! takk for svar så langt!
Hvis du vurderer nå mellom S4 og S5 hadde jeg anbefalt deg S5.
S4 har et kjent batteriproblem, men gjelder ikke alle telefonene. (batteriet blåser seg opp og den må på service der man får nytt batteri)


S5 har mange gode oppgaderinger ovenfor S4 samt vil ha en høyere markedsverdi hvis du evt. skal selge den brukt, og der tjener du tilbake prisforskjellen. Så da kan man si at den kan ende opp å koste deg akkurat det samme som en S4 hvis du skal selge din S5 om 1-2-3 år .

Et annet viktig punkt er at S5 er vanntett, så det er en fordel over både S4 og Note 3.

Ellers er Note 3 veldig stor, så hold en i hånda og sjekk om du virkelig vil ha en så stor. Ellers er Note 3 en knall telefon.


Hilsen Telefonselger =)
Hadde note 1 før og var utrolig fornøyd med den. Note 3 skal være enda bedre så om skjermen ikke er for stor ( du vil bli vandt med skjermstørrelsen etter en uke uansett da) så er det den beste android mobilen du får etter min mening.
Sist endret av iColdman; 25. juni 2014 kl. 01:50.
jeg har samsung s4, og vil ikke anbefale den ihvertfall.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Ser ut til note 3 er noe for meg! Elsker og bruke mobilen egentlig, bruker så og si ikke PC, problemet er vel at den ikke har så god plass i lomma... Eller så blir det s5, er aldri hjemme heller så vært fint med en mobil som passer fint i lomma altså, haha
Hvorfor akkurat Samsung? Hvis du først skal ha Android er det vel mange mobiler som er bedre, som f.eks HTC One og Xperia Z2.
Kjøpte Samsung Galaxy Grand 2 i dag.. kjempeførnøyd.. god pris også.. Litt under 2400 for telefon uten abb.. Men det var på filippinene da..

http://www.samsung.com/levant/consum...SM-G7102ZWAMID
Sist endret av nZaal; 26. juni 2014 kl. 17:47.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Hvorfor akkurat Samsung? Hvis du først skal ha Android er det vel mange mobiler som er bedre, som f.eks HTC One og Xperia Z2.
Vis hele sitatet...
Elsker Samsung produkter, så vil gjerne prøve en mobil fra dem en stund, vet dem er mye bedre, men liker samsungs..

Litt off topic!
Du drev ikke tilfeldig vis mye med xbox før? husker og ha kjøpt et flashe kit til 360 fra en som kalte seg fatfro !

Sitat av nZaal Vis innlegg
Kjøpte Samsung Galaxy Grand 2 i dag.. kjempeførnøyd.. god pris også.. Litt under 2400 for telefon uten abb.. Men det var på filippinene da..

http://www.samsung.com/levant/consum...SM-G7102ZWAMID
Vis hele sitatet...
Oida, det er ikke så dårlig pris.. litt andre forhold enn Norge...

Sitat av hermanoo90 Vis innlegg
Hvis du vurderer nå mellom S4 og S5 hadde jeg anbefalt deg S5.
S4 har et kjent batteriproblem, men gjelder ikke alle telefonene. (batteriet blåser seg opp og den må på service der man får nytt batteri)


S5 har mange gode oppgaderinger ovenfor S4 samt vil ha en høyere markedsverdi hvis du evt. skal selge den brukt, og der tjener du tilbake prisforskjellen. Så da kan man si at den kan ende opp å koste deg akkurat det samme som en S4 hvis du skal selge din S5 om 1-2-3 år .

Et annet viktig punkt er at S5 er vanntett, så det er en fordel over både S4 og Note 3.

Ellers er Note 3 veldig stor, så hold en i hånda og sjekk om du virkelig vil ha en så stor. Ellers er Note 3 en knall telefon.


Hilsen Telefonselger =)
Vis hele sitatet...
Du har rett i det meste der, S5 er jo vanntett til en vis grad som er perfekt for meg, men elsker store skjermer egentlig også så lenge den passer i lomma
Sist endret av Shreddy; 26. juni 2014 kl. 19:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville kjøpt meg en Nokia 3410 før jeg hadde kjøpt meg en S5, og det er bare trass siden jeg aldri har likt Galaxy S serien.


Vær snill med meg og kjøp deg en HTC One M8. Den er ikke vanntett og har ikke like mange finesser som den satans S5en, men en god skjerm har den, aluminium-body og den har hodetelefon-forsterker integrert noe som gjør at den for meg iallefall er veldig attraktiv. Du vil bli veldig fornøyd med den om du bruker telefonen på samme måte som meg, der 80% av batteriet går til spotify iløpet av dagen.
Skal du gå for topptelefon vil jeg anbefale Z2. Fått veldig gode anmeldelser og kan selv si den er veldig bra. Fineste telefonen er den også, men kanskje litt stor.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Skal du gå for topptelefon vil jeg anbefale Z2. Fått veldig gode anmeldelser og kan selv si den er veldig bra. Fineste telefonen er den også, men kanskje litt stor.
Vis hele sitatet...
Synes den er dritstygg faktisk, så om den er fin er vell øyet som ser som bestemmer?
Støtter mozzie mtp. M8. fantastisk lyd i høgtalerene, spelet musikk høgare enn iPhone gjennom 3.5mm, samt rask. kamerat er ikkje av dei beste, men godt nokk for mitt bruk i alle fall! er dog ikkje heilt fornøgd med BoomSound, syns det var meir trøkk når dei brukte beats!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Synes den er dritstygg faktisk, så om den er fin er vell øyet som ser som bestemmer?
Vis hele sitatet...
Da har du dårlig smak M8 er fin på en annen måte. Begge to er de beste og fineste på markedet.
LG nexus 5, ekstremt fornøyd.
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Elsker Samsung produkter, så vil gjerne prøve en mobil fra dem en stund, vet dem er mye bedre, men liker samsungs..

Litt off topic!
Du drev ikke tilfeldig vis mye med xbox før? husker og ha kjøpt et flashe kit til 360 fra en som kalte seg fatfro !
Vis hele sitatet...
Gjør det fremdeles! Solgte noe av utstyret mitt til en på ixtreme, så husker du meg var nok det deg

Skal du gå for S5 ville jeg kjøpt ett annet cover bak på telefonen din. Noe av det jeg hater mest med Samsungmobilene er plastdekslene de bruker bak. Deksler bak er relativt billige
S5 er noe dritt. Savner iPhonen min hver dag. Så mye raskere og lettere å bruke. For ikke å snakke om hvor mye bedre den er å holde.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Ville kjøpt meg en Nokia 3410 før jeg hadde kjøpt meg en S5, og det er bare trass siden jeg aldri har likt Galaxy S serien.


Vær snill med meg og kjøp deg en HTC One M8. Den er ikke vanntett og har ikke like mange finesser som den satans S5en, men en god skjerm har den, aluminium-body og den har hodetelefon-forsterker integrert noe som gjør at den for meg iallefall er veldig attraktiv. Du vil bli veldig fornøyd med den om du bruker telefonen på samme måte som meg, der 80% av batteriet går til spotify iløpet av dagen.
Vis hele sitatet...
Ja, kan se litt inn på den også, ser ut som en grei mobil! 2 kompiser av meg har den og de virker ekstremt fornøyd så du har et poeng der

Haha, ja, kommer til og bruke den utrolig mye til musikk jeg og!

Sitat av fatfro Vis innlegg
Gjør det fremdeles! Solgte noe av utstyret mitt til en på ixtreme, så husker du meg var nok det deg

Skal du gå for S5 ville jeg kjøpt ett annet cover bak på telefonen din. Noe av det jeg hater mest med Samsungmobilene er plastdekslene de bruker bak. Deksler bak er relativt billige
Vis hele sitatet...
Haha, da var det meg

Ja, hørt mye dritt om det coveret jeg og... så tror det kan være et stort + og bytte det ut

Sitat av ThwiX Vis innlegg
S5 er noe dritt. Savner iPhonen min hver dag. Så mye raskere og lettere å bruke. For ikke å snakke om hvor mye bedre den er å holde.
Vis hele sitatet...
Da er vi faktisk like... jeg hadde S3 en stund og etter en uke savnet jeg min kjære iPhone igjen, men begynner og bli litt kjedelig med iPhone dessverre.. skjer liksom ikke noe, men skal ikke selge den så kan være fint og prøve en ny mobil i en periode og se! iPhone er veldig sånn rett frem, du bare skjønner hvordan den fungerer!
Sist endret av Shreddy; 26. juni 2014 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har iphone 5s og er virkelig fornøyd!
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av makkanykinen Vis innlegg
har iphone 5s og er virkelig fornøyd!
Vis hele sitatet...
Jada, skal ikke klage på iPhone heller, men som sagt har hat iPhone helt siden 2007 ( den første ) og har jo forandra seg, men ikke stort. Hehe! + kan jo ikke gjøre stort på en iPhone, men den er utrolig lett og bruke, alltid klar til bruk.
Selv har jeg en Lumia 920. Veldig fornøyd med den, om du er interessert i Windows Phone

Nå kommer det straks en ny modell som heter Lumia 930, med 5 tommer skjerm og 20mpx kamera.
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Jada, skal ikke klage på iPhone heller, men som sagt har hat iPhone helt siden 2007 ( den første ) og har jo forandra seg, men ikke stort. Hehe! + kan jo ikke gjøre stort på en iPhone, men den er utrolig lett og bruke, alltid klar til bruk.
Vis hele sitatet...
Hvis du er åpen, hva med å prøve Windows Phone? Dette er ett OS under stadig utvikling, og vil du ha ett skikkelig flaggskip kan Nokia Lumia 930 nå forhåndsbestilles, som definitivt blir min neste telefon

På WP får du (etter min mening) den mest personlige opplevelsen, samtidlig som det er raskt, responsivt og veldig sikkert.

edit: ninja'd!
Sist endret av RabbitPen; 27. juni 2014 kl. 23:04.