Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1317
Heisann!
Ulovlig nedlasting er er stadig økende problem, men det får vi høre så mange ganger, og vist på så uenelig mange kejdelig måter, at vi bestemte oss for å lage vår egen vri på problemet: http://www.youtube.com/watch?v=wI08T...0&feature=plcp

Fortell meg hva dere syntes, og ikke glem å ta en titt innom det andre vi har laget
Jarand B. Herdal & Jens P. Hertzberg
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Bra film og vinkling av "problemet"

Likte den godt, eneste å trekke litt ned på var et par skrivefeil(som om ikke alle har noen) som burde rettes.
Bra laget kortfilm! istedenfor å bare si at ulovlig nedlasting er ulovlig (duh!), så fikk dere meg faktiskt til å tenke
Men det jeg synes var litt rart, var når "hovedpersonen" ble skutt og overlevde men likevel virket nokså uberørt av det.
Trådstarter
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Bra laget kortfilm! istedenfor å bare si at ulovlig nedlasting er ulovlig (duh!), så fikk dere meg faktiskt til å tenke
Men det jeg synes var litt rart, var når "hovedpersonen" ble skutt og overlevde men likevel virket nokså uberørt av det.
Vis hele sitatet...
Tusen takk du!
Jo, det er akkurat det: Når du laster ned kan det hende man blir skremt en gang. Plutselig står det "du laster ned ulovlig, slutt". Noen filmer har dette integrert før den begynner hvis man laster den ned, for å skremme. Likevel fortsetter vi alle å bare laste ned som om ingenting skjedde

Jarand
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
1: Dårlig engelsk
2: Dårlig lyssetting
3: Virker som om samme lydsample brukes i hvert skudd
4: Labert skuespill. T.d. ved skuddskade på 0:36.
5: Utsagn som skurrer med virkeligheten.
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
1: Dårlig engelsk
2: Dårlig lyssetting
3: Virker som om samme lydsample brukes i hvert skudd
4: Labert skuespill. T.d. ved skuddskade på 0:36.
5: Utsagn som skurrer med virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Du ser ut til å god peiling på dette du.
Laget noe jeg kan se på ?
Parkettetterligning
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Du ser ut til å god peiling på dette du.
Laget noe jeg kan se på ?
Vis hele sitatet...
Han hadde faktisk gode poeng da, ikke at det skal være noen fornermelse så er det alltid noe å forbedre seg på. Har selv mekka noen småfilmer og vet jeg har enna mye jeg må lære og bli bedre på. Man blir ikke bedre hvis man ikke tar til seg kritikk.
Trådstarter
Sitat av tristen799 Vis innlegg
Han hadde faktisk gode poeng da, ikke at det skal være noen fornermelse så er det alltid noe å forbedre seg på. Har selv mekka noen småfilmer og vet jeg har enna mye jeg må lære og bli bedre på. Man blir ikke bedre hvis man ikke tar til seg kritikk.
Vis hele sitatet...
Haha, selvsagt! Ikke det jeg mener ^^
Men det er en hel del her internett som bare labber ut om ting :P Greit å vite hvor det kommer fra noen ganger. Og dette var jo svært spesifike punkter og.

Gode poeng har'n absolutt, men du forstår sikkert hva jeg mener
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
I løpet av årene jeg har postet slike punktlister har det blitt slengt tilbake mye verre saker. Det var neppe noe mer å lese i posten til Jardoss annet enn det som stod der (:

Som du for lengst vet finnes det hauger av flott materiale der ute, og jeg ser lite poeng i å selv grave fram ting jeg kan dumpe på haugen.

Tidligere kritikker kan du finne ved søk. Bl.a. i to av dine egne tråder. Forespørsler via PM besvares også. Om det nå gjelder ens egne, eller andre produkter. At tråd lages foretrekkes sterkt.
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
I løpet av årene jeg har postet slike punktlister har det blitt slengt tilbake mye verre saker. Det var neppe noe mer å lese i posten til Jardoss annet enn det som stod der (:

Som du for lengst vet finnes det hauger av flott materiale der ute, og jeg ser lite poeng i å selv grave fram ting jeg kan dumpe på haugen.

Tidligere kritikker kan du finne ved søk. Bl.a. i to av dine egne tråder. Forespørsler via PM besvares også. Om det nå gjelder ens egne, eller andre produkter. At tråd lages foretrekkes sterkt.
Vis hele sitatet...

Akkurat Men da er det litt lettere å forstå.

Jarand
Kortere versjon en di vanlige anti piracy filmene, bare med noen pistolskudd i starten. Synes ikke dette var noe spesielt desverre.
Trådstarter
Sitat av Sqq Vis innlegg
Kortere versjon en di vanlige anti piracy filmene, bare med noen pistolskudd i starten. Synes ikke dette var noe spesielt desverre.
Vis hele sitatet...
Dere er ihvertfall ærlige.
Takk for kritikk