Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1850
Husker at jeg som liten så en dritskummel klovnefilm.
Den handlet om klovner som bodde ''i kloakken.'' Og så kom de opp og drepte noen barn (med mindre jeg husker feil) Husker spesielt en scene der en liten gutt og moren var ute med tørkestativet, og hengte opp tøy, også gikk moren inn. Og sønnen var ute. Uten advarsel så gutten klovnen. Og så stopper hukommelsen min... Litt vanskelig å forklare når jeg var 5-6 år da jeg så den.
Den var ikke animert.
Hjelp? Har du sett noe lignende?
Hadde bare skikkelig lyst til å se den igjen.
Filmen heter It.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
It (titegn)
Hørtes ut som en blanding av C.H.U.D. og Killer Clowns From Outer Space.. Mer kan jeg ikke hjelpe.
ÅH, herregud. It! Dritskummel !
IT av Stephen King.Klassiker,skummel film.
Sist endret av crazyFox; 13. februar 2012 kl. 17:29.
Nå tror jeg du allerede har fått svar på hvilken film du leter etter (It), når jeg søker etter den på IMDb finner jeg den bare som tv serie, men mener å huske at når jeg så den for lenge siden var den delt opp i tre filmer.

Om det skulle være flere filmer du lurer på, er det en egen tråd som heter Den store «Hvilken film er dette?»-tråden som du kan spørre i.
Sist endret av Veggen; 13. februar 2012 kl. 17:35.
Som flere har skrevet er det IT det siktes til.

Hvordan bruke google.
▼ ... noen uker senere ... ▼
It! Den skal jeg aldri i livet se igjen! Det tør jeg ikke...
Denne tråden kunne vel egentlig ha blitt postet her http://freak.no/forum/showthread.php...ken+film+dette

EDIT: Gikk litt fort, så ikke at det ble nevnt tidligere
Sist endret av evn123; 7. mars 2012 kl. 12:39.
Husker "IT" var den første skrekkfilmen jeg så.

Den er bra den