Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 680
Heisann.

Jobber med en nettside der brukeren skal redirectes etter brukernavn og passord er satt. Hvis kombinasjonen mellom brukernavn og passord er feil, skal brukeren bli sendt til error.php/?error=feilpass.
Men da blir ikke css-en innkludert i error.php filen, men uten error-variabelen i addressefeltet går det fint.

Hva kan jeg gjøre?

Takk.
Er det mulig å få se den delen av koden du har problemer med?
Sist endret av s1gh; 4. juni 2010 kl. 14:21.
Sitat av vestavik Vis innlegg
Heisann.

Jobber med en nettside der brukeren skal redirectes etter brukernavn og passord er satt. Hvis kombinasjonen mellom brukernavn og passord er feil, skal brukeren bli sendt til error.php/?error=feilpass.
Men da blir ikke css-en innkludert i error.php filen, men uten error-variabelen i addressefeltet går det fint.

Hva kan jeg gjøre?

Takk.
Vis hele sitatet...
Hvorfor error.php[COLOR="Red"]/[/COLOR]?error=feilpass ?

Gjør om URLen til: error.php?error=feilpass, så blir det riktig.

Problemet med CSS filen er at du oppgir feil filsti. Les mer om filstier, så skjønner du raskt hvorfor dette problemet oppsto.
Sist endret av danielsk; 4. juni 2010 kl. 14:42.
Herregud, når jeg ser svaret til danielsk skjønner jeg hva X antall timer uten søvn gjør med hodet.
Hør på danielsk så burde du nok kunne løse problemet.
Sist endret av s1gh; 4. juni 2010 kl. 17:15.