Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2954
Skulle egentlig vært på en guttetur neste uke, men får ikke reist.

Har avbestillingsforsikring pga sykdom gjennom reiseforsikringen min, men er usikker på hvor vanskelig de gjør seg hvis jeg skal bruke den.
Etter hva jeg har skjønt, så må jeg ha en legeerklæring, men tenker at det ikke er så vanskelig.

Noen som har erfaring med bruk av avbestillingsforsikring pga sykdom?
Har erfaring, jeg fikk lungebetennelse og var ingen problem å bruke forsikringen. De kan jo ikke motsie legen.
Sist endret av LGDS; 19. februar 2017 kl. 23:35.
Du må ha lege-erklæring, da forsikringsselskapet faktisk betaler billetten din. Har brukt den flere ganger uten problemer. (Gjensidige)

Er du i tvil, les forsikringsvilkårene. (Ja, den store blekka du får hvert år som du ikke (?) leser, og som mange mener er på gresk.)

Eller bare ta en telefon og spør.
Trådstarter
2 0
Lite sugen på å ringe selskapet, med tanke på at den sykdommen kun eksisterer på papiret. Tenker å skylde p0 influensa eller spysjuka og satse på at legen ikke vil ha meg på kontoret grunnet smittefare.

Vilkårene er sjekka, og akutt sykdom dekkes fullt ut