Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 917
Hvilken av disse bør jeg spørre om hos legen? Har brukt morfin/tramadol/nobligan helt uten effekt for mine smerter før. Tror jeg er av de 3 % det ikke virker på. Men legen gir meg ikke oxy av noe slag uansett, så tar i mot tips til hvordan jeg kan spørre om det? Har en lege som gir meg alt mulig annet hvis jeg spør, men virker som grensen går her?
Prøv Oxycodone 10 eller 20 mg
Anonym bruker
"Nervøs Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du prøvd cbdolje?Olja til Supern i https://cbdforeningeninorge.no har god effekt.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du prøvd cbdolje?Olja til Supern i https://cbdforeningeninorge.no har god effekt.
Vis hele sitatet...
Er du frekk eller? Foreslå cbd-olje mot veldig sterke smerter hvor pasienten omtrent får hva hen vil fra felleskatalogen untatt oxy.

Har du prøvd cbd-olje når du ikke får pult, eller?
Ca like effektivt.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du frekk eller? Foreslå cbd-olje mot veldig sterke smerter hvor pasienten omtrent får hva hen vil fra felleskatalogen untatt oxy.

Har du prøvd cbd-olje når du ikke får pult, eller?
Ca like effektivt.
Vis hele sitatet...

Mange som har kronisk smerter bruker medisinsk cannabis .

Så er nok du som tar feil hær
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mange som har kronisk smerter bruker medisinsk cannabis .

Så er nok du som tar feil hær
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager gjør at han tar feil? Er da ingen som benekter cannabis’ medisinske egenskaper her?

Mange som ikke lider av kroniske smerter som bruker medisinsk cannabis også, det er helt rivende likegyldig hva andre gjør og ikke gjør, her handler det om ett spesifikt tema, nemlig smertestillende av typen opioider, ikke cannabinoider.

Det er ikke et dumt forslag sånn generelt sett da cannabis kan være fantastisk, det fungerer svært godt på egen hånd, og enda bedre i kombinasjon med opioider, men her lurer karen på hvordan han skal gå frem for å manipulere legen til å vise litt medlidenhet med reseptblokka si.