Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 750


Har ikke tatt speed på en stund, men var innom storgata og kjøpte 1bag for i dag trengte jeg litt. Lette etter den "mest oppegående-lookin" fyren der. Ga meg en liten bagger, som vist.

Er vandt til speed ikke skal se så hvit og nedpulvra ut, har vært mye litt mye fuktige greier som må varmes litt osv - som alltid har funket veldig bra..

Problemet er at jeg har tatt 3 linjer av denne og effektene er minimale, eller rett og slett placebo.

Scammet?

EDIT: Det skulle selvfølgelig vært et bilde her:
Sist endret av OblivionAccess; 1 uke siden kl. 16:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres jo ut som det er lite speed I speeden din.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Høres jo ut som det er lite speed I speeden din.
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende. Skulle bare a 1g men han hadde ikke veksel så han ga meg "litt ekstra", men så veldig lite ut ja. Appreciate it bro
Speed desidert vanligste scamme med på brugata.

Mange pleier til og med ha en bag eller to med bøff med seg tilfelle noe spør.

Får du ordentlig speed og ikke ren bøff er sannsynligheten for ar der er dårlig varer ekstremt høy.

Skal du få no bra der må du ha flaks, bekjentskaper eller gode skille. Observer litt ført, hvem har hva, hvem får flest kunder og gir dem deg tid til å undersøke varene.
Sist endret av DrPerception; 1 uke siden kl. 16:59.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Speed desidert vanligste scamme med på brugata.

Mange pleier til og med ha en bag eller to med bøff med seg tilfelle noe spør.

Får du ordentlig speed og ikke ren bøff er sannsynligheten for ar der er dårlig varer ekstremt høy.

Skal du få no bra der må du ha flaks, bekjentskaper eller gode skille. Observer litt ført, hvem har hva, hvem får flest kunder og gir dem deg tid til å undersøke varene.
Vis hele sitatet...
Bodde rett ved en stund og har egentlig aldri fått du bøff. Men dette nå være noe veldig lite-luktene vaskepuller eller noe, lol.
Betalt regningene ?
12 4
Kan nesten se litt ut som knust ritalin
Sitat av illgotengains Vis innlegg
Kan nesten se litt ut som knust ritalin
Vis hele sitatet...
Var på tanken men den funker veldig dårlig. Med mindre det var noe Extended Release greier, but still. Bør vel bare kaste det

Sitat av knert1 Vis innlegg
Høres jo ut som det er lite speed I speeden din.
Vis hele sitatet...
Kastbart eller kan det droppes? Er ikke så utrolig gira på å kjenne noe men synd og kaste noe for 250 hvis det ikke er ((søppel))
Sist endret av OblivionAccess; 1 uke siden kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Er ikke så utrolig gira på å kjenne noe men synd og kaste noe for 250 hvis det ikke er ((søppel))
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det synd å kaste noe du vet 100% ikke er speed?

Og 250 kr høres ikke ut som all verden. Det ville ikke gitt meg et gram engang her i byen.

Stay safe and live another day
Sist endret av IneartheDx; 1 uke siden kl. 15:17.
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Var på tanken men den funker veldig dårlig. Med mindre det var noe Extended Release greier, but still. Bør vel bare kaste det


Kastbart eller kan det droppes? Er ikke så utrolig gira på å kjenne noe men synd og kaste noe for 250 hvis det ikke er ((søppel))
Vis hele sitatet...
Har du egentlig lyst til å hive i deg en bønsj med et stoff som du ikke aner hva er..?
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Har du egentlig lyst til å hive i deg en bønsj med et stoff som du ikke aner hva er..?
Vis hele sitatet...
Jaaa, og det var digg!! Klarer ikke bevege føttene i dag, da.

Neida jeg kasta det