Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1812
Hey freaks!

Si at jeg har grufullt stygge fliser på badet mitt og ønsker en ny farge på veggene, men at jeg ikke har tillatelse fra utleier til å gjøre noen permanent endring.

Finnes det noen form for klebrig tapet som jeg kan feste utenpå flisene, som jeg senere kan fjerne igjen ved utflytting uten at det etterlater merker på flisene?

Har vært borti enkeltklistremerker med bilder som man plasserer på én og én flis, men jeg er ute etter type rull med mønster eller heldekkende farger. Er det noen som har erfaring med dette, og eventuelt vet hva man kaller dekkmateriale som dette på engelsk?
Foliedekor eller plastidip?
@Aron2303 Har du erfaring med plastidip? Ser ut som man kan spraye det på og fjerne det igjen siden uten å etterlate merker på overflaten.
Plastidip fungerer utmerket. Om det er beste alternativet vet jeg ikke, men det etterlater vertfall ikke merker, samt det er utrolig lettvindt å bruke det.