Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2904
Hallo.

Har vært inne på tanken å kombinere lav dose Oxycontin med moderat/høy dose MDMA. Har noen erfaring med en slik miks? Har kun prøvd MDMA sammen med hasj og noen øl.

Jeg har prøvd bk-MDMA og AH-7921, og syntes det var ganske herlig. Har også prøvd liten dose metadon (7,5mg) sammen med store mengder amfetamin (blir selvfølgelig ikke det samme som MDMA, men begge er sentralstimulerende), og den formen elsket jeg.
Jeg gjorde dette, og det gikk fint. 300mg MDMA og 100mg oxycontin. Men det skal sies at jeg hadde brukt preparatet i 1 år og hadde skyhøy toleranse.
Om du ikke har toleranse på oxycontin, så ville jeg vært svært forsiktig.

Mitt råd er og drite i oxycontinen. MDMA er jo fantastisk alene og/eller sammens med en Jeffrey!
Legger ved dette bilde som referanse, selv om det må taes med en klype salt.

http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/TripSitDrugComboChart.gif

http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/T...ComboChart.gif

ser unsafe ut.
Sist endret av Tidspress; 29. august 2014 kl. 14:49.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Nå er jeg fullt klar over farene ved slike kombinasjoner, men det er likevel fint at dere påpeker dette for andre som leser tråden

Men jeg var egentlig mer ute etter hvordan effekt/feeling man oppnår. Som sagt, så er det snakk om lav dose Oxycontin eller et annet opioid.

Grunnen til jeg spør, er fordi jeg ruser meg veldig lite for tiden, så har ikke mulighet til å bruke mye av tiden min til å eksperimentere som i gamle dager.
Sist endret av Mexxy; 29. august 2014 kl. 16:27.
Har aldri testet den kombinasjonen, men er ganske sikker på at vist du tar for mye oxycontin så dreper du MDMA-rusen,
så det å finne riktig dosering er viktig når du skal kombinere MDMA med opiater.

Mener å ha lest at MDMA øker den analgetiske effekten av opiater, har ikke noen kilder på dette, men du finner sikkert noe på google.
Sist endret av EyesWideShut; 29. august 2014 kl. 16:51.
Jeg elsker opioder og mdma, men som EyesWiseShut skriver, IKKE ta for mye av opiater før du eter emma, men en blanding er i mine øyne HELT råååå
null stress joggedress. Body orgasms og FTW
Sist endret av PurFaen; 29. august 2014 kl. 16:56.
Syntes det er herlig, for min del blir det mer euforisk, pluss at for folk som liker å sofature er det jo perfekt, om man har erfaring med opiater selvfølgelig.
Men syntes også noen ganger at det er deilig å ture seg nesten ferdig på emma, for så å lande med noe opiater og hasj.
Tror nok det skal gå bra, er du usikker så er det jo bare dele opp oxyen.
Er det ikke bedre å kjøre først mdma og så oxy når mdma'en har gitt seg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Er det ikke bedre å kjøre først mdma og så oxy når mdma'en har gitt seg.
Vis hele sitatet...
Nå var jeg egentlig ute etter å finne en god kombinasjon med MDMA, siden jeg allerede har prøvd det alene. Skjønner godt hva du mener, men jeg sliter ikke med nedtur/hangover.
Kan være greit det egentlig. Mange får litt kroppslig urolighet av mdma, dette kan opiater hjelpe mot.

Bare husk å holde dosen opiater under det du ville tatt om du skulle ruse deg på det alene. Personlig opplever jeg at opiater legger en demper på det som gjør mdma magisk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg tatt 20mg oxycontin og 320-360mg ren MDMA for ca litt over en time siden. Fyfaen så deilig. Har bare lyst å ligge å kose meg i senga eller sofaen med musikk, og av og til ringe kompiser og prate om alt og ingenting. Hvis jeg skulle brukt dette ute på fest eller lignende, så måtte jeg nok ha tatt en liten mengde amfetamin også. For denne miksen jeg har tatt nå er bare for å ligge å kose seg. Alt som mangler er en jente på samme bølgelengde som meg. Tenker ikke på sex, men bare prate om følelser og alt annet.

Tror jeg skal legge meg ned på med musikk på ørene med pusekatten på fanget.

Kan ikke skrive noe særlignå. H,ar dibbeltsyn eller faktsik firedobbelt syn, så jeg kam om noen timer og rspportere tilbake.
Sist endret av Mexxy; 12. september 2014 kl. 21:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.